Jom kurus bersama minuman detoks CTFIT

10:57 am


Undangan ke ramadhan buffet review semakin banyak, ye la bulan puasa dah dekat kan. Tapi fikir balik stress jugak takkan raya tahun ni nak gemuk lagi? Mujur diperkenalkan dengan produk minuman detoks CTFIT. 


CTFIT ialah produk minuman detoks berperisa beri dilancarkan sendiri oleh pengasasnya Siti Aminah Borhan dan ikon Jom Kurus 1Malaysia (JK1M) iaitu Kevin Zahri. Jeles jugak tengok founder produk ni dah kahwin ada anak pun badan cantik! Hah jangan tak tahu sebenarnya Puan Siti Aminah ini juga pernah berbadan besar. Tak sangka sekarang dah letops jadi hot momma!


Seiring dengan penurunan berat badan yang sangat berjaya, Puan Siti Aminah menemui formula yang mampu membantu rakyat Malaysia yang ramai punya masalah obesiti ni untuk turun berat badan yang berlebihan.

Katanya, lebih tiga tahun juga beliau cuba menghasilkan formula minuman detoks ini. Teruja untuk berkongsi rahsia kurus beliau sendiri, terus nekad dan semangat hasilkan CTFIT ni.



Hah, Puan Siti Aminah Borhan ni dulu beratnya 127kg tau? Dan beliau berjaya weight loss sebanyak 67kg! Rahsianya mestilah minuman detoks CTFIT ni. Ikon JK1M musim ke-9 ni yang juga dikenali sebagai Coach Amie merupakan jurulatih senaman peribadi, sebelum terjun ke bidang keusahawanan ni. Dah ramai sebenarnya beliau bantu orang ramai yang nak turunkan berat badan tapi yang paking diingati mestilah masa Misi XL Rahim di Sinar FM. Bayangkan, Rahim Sepahtu berjaya hilang 22.5kg dan rahsianya mestilah detoks!


CTFIT dengan campuran buah-buahan beri ini punya banyak khasiat antranya ialah:

- Membantu menghilangkan perut boroi
- Membantu buang toksin dalam badan
- Membantu untuk lawas ketika buang air besar
- Membantu masalah sembelit
- Membantu menambah tenaga
- Membantu baik pulih kulit


Setiap botol CTFIT Detoks berharga RM179 dan mengandungi 30 sachet. Kiranya cukup la stok sebulan. Tapi harga promo sekarang cuma RM150 je! Dan khas untuk 1000 pelanggan pertama, korang akan dapat hadiah t-shirt #CTFITTEAM percuma, dan juga 30 video senaman percuma dengan akses yang tertentu. Jom kurus bersama CTFIT Detoks. Bila sistem pencernaan sihat dan bebas dari toksik yang membahayakan kesihatan, badan akan jadi lebih sihat dan bertenaga.

Untuk sebarang pembelian dan pertanyaan:

CT FIT HQ: 013-2078433
Instagram: @sitiaminahborhan


Disclaimer : Setiap orang berbeza keputusannya. Ada yang cepat ada yang lambat mengikut tubuh badan masing-masing. Jika ada sebarang masalah sila merujuk kepada doktor, hentikan pengambilan dan rujuk balik kepada penjual. Jika tiada apa apa kesan boleh teruskan pengambilan.

You Might Also Like

2 comments

  1. Hope dapat kuruskan badan tanpa senam yang terlalu kuat. Mesti nak cuba lepas nie.

    ReplyDelete
  2. memang nampak sgt kurus yang adik dia pun kurus sgt2 tu nak jugak cuba nanti :)

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook