gila kamera!

10:22 pm

kembali lagi! bohong sahaja apabila cik eyra berkata mahu berundur dalam entry di bawah sebentar tadi. tinggalkan sebentar stuart little. semuanya gara-gara menjenguk ke blog cik ujie beberapa minit yang lepas. walaupun tiada laptop viao...tetapi gambar yang akan ditayang kan sebentar lagi tetap dapat dihasilkan menggunakan laptop lenovo cik sue. sila bangga ye cik sue...

setelah berhempas pulas mencari gambar lama di folder2 tersembunyi, akhirnya jumpa juga. sila jenguk gambar2 lama di bawah. *terdapat unsur2 hasad dengki terhadap cik ujie ketika ini...*


Photobucket

siapakah yang lebih comel? cik eyra kah atau cik sue kah? sila angkat tangan jika cik eyra lagi comel, dan angkat laptop jika cik sue lagi comel.

Photobucket

harap maaf. terpaksa dikaburkan atas sebab2 gambar ini terdapat unsur2 tidak sihat. terlalu haram untuk disiarkan.

Photobucket


penggambaran puaka niyang rapik 2 sedang dijalankan di dalam kelas encik hafiz. maaf ya encik hafiz. cik sue ini memang gemar dan teruja untuk menggantikan watak bok miah itu. eh eh mana tok dalik ni?

Photobucket


gedebush! aduh sakitnya pipi chubby ku ditumbuk sudah... kesimpulannya, bagaimana cik ujie? hebat juga bukan? hahaha.

You Might Also Like

3 comments

  1. saye xnk angkat lptop..sy nk bg tros lptop sye...khas utk menykong rakan sye..go go cik sue!!!!katakan tidak pada cik eyra!!!!!

    ReplyDelete
  2. erk bukankah i dh bgtau i teruja sbb previous laptop takda webcam. haha..

    ReplyDelete
  3. anonymous;
    ye angkat la lappy kamu, dan bg trus kepada cik sue.

    tulangikankewl;
    i saje je. dengki. hahaha.

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook