P tau M atau D?? mana satu kah??

8:03 am

Photobucket


mari-mari membeli anak patung comel.
hanya rm7.90 seekor!
*cik anep...saya promote2 disini...bagi semua datang beli doll kamu...*
hahahaha.
tiada apa2 untuk ditaip di blog ini.
maka saja2 nak promote doll cik anep.

Photobucket

hah. ini nokia aeon yang baru.
cantik bukan?
touch screen lg.
nipis ja.
nak! nak!
sapa mahu belanja saya, angkat tangan cepat!!

Photobucket

sangat bosan sebenarnya.
otak sangat tepu.
penat berfikir.
maka,
masa dihabiskan untuk ber-bueno berchatting.
dimanakah?
di yahoo messenger version 9.0 yang gila.
lagi merenk dan sengal tapi cantek.
apakah yg cik eyra bebelkan ini?
sebenarnya masih teruja menukar2 skin ym beberapa kali.
apabila tiada kerja lain nak buat...
*walaupun sebenarnya banyak kerja perlu disiapkan*
maka...
skin ym lah menjadi mangsa.
bermain2 juga bersama IMVironment yg ade.
hasilnya?
gambar diatas.
cantek bukan?
seswai je colornya bukan?
*eh eh... ade cik ujie la kat gambar atas...*
apakah yang di mengarutkah ini?
aduh. bosan lah!

You Might Also Like

6 comments

  1. eyy ada gambar i laaaa... hehehe...

    eh tadi i jumpa dolls mcm u jual tu.. diorang jual rm9.90.. add charge shipping ke cni kut. haha..

    ReplyDelete
  2. hahahha....
    teruja sudah dia ini. baru pomote sket tuh. hahaha

    rm9.90? haha. mungkin lah. charge lebeyh sket...

    ReplyDelete
  3. waaahh..
    cane wat skin tu..
    nak jgak!!
    lagi sgt teruja bila ber'ym'..
    tapi saya jrg la ber'ym'..
    ber'ym' pun dgn adik beradik ku je..abg,dik yah,hakim,siti my cazen,my bro iQbal,adiQ ipar ku nunui,cik vujie juga,fara liza booth,nur'fyzura'..dan juga kamu!!
    saya sbnarnya xsuka ber'ym'..
    hahahhaaa..sbb..penat menaip..
    tapi suka ber'gayut...lalala~
    sila call sya if free..haha..

    ReplyDelete
  4. lalala. skin itu utk ym 9.0 je.
    but ym 9.0 sangat la idak stabil buat masa ini. tunggu sahaja lah ym 9.1 release. :P call? mana ada no kamu. hahahah.

    ReplyDelete
  5. hehe..
    yay..saya sudah tau mcmna mo buat tu..hehe..
    nnt saya bg no saya dekat ym k..

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S