sayang kamo juga ainy!

2:33 am

perhatian Photobucket

entry ini khas untuk tatapan umum. tetapi special dedicate to my beloved friend; ainy!

apakah ini? hahaha. sahaja mahu mem-promote lebeyh adek ipar kuh sorang ni;
cik ainy Photobucket

menjenguk ke blog
cik ainy sebentar tadi. sangat lah terharu. thanks sis sebab buat saya sangat2 malu di blog anda. tetapi Photobucket hati ini lebih terharu sebenarnya. Photobucket


Photobucket

ye saya yang membina blog anda itu. tapi takde lah terer sangat pun. buat apa yang mampu je. tapi apa yang penting? kerjasama...!! jangan lupa belanja makan
Photobucket yer? saya mahu kenny rogers! huh.... sedapnya... Photobucket


Photobucket


to: NOORAINI YATULAKMA BINTI CHE YA... saya sayang kamo juga! nanti bila2 kita hang out oke? makan2 di kenny rogers ke... hahahaha... jangan mara ye makcik. makcik sayang eyra kan? hahaha. LOVE youu my dear. friendship forever and ever. Photobucket

sila lah jenguk blog beliau kerana blog beliau tiada pengunjung yang ramai lagi. baru lahir kan. oke oke. sila berhenti mem-promote cik ainy di sini. ini blog cik eyra bukan blog cik ainy.
noktah
Photobucket

You Might Also Like

6 comments

  1. sy syg kamu juga..hahaha...nnt cuti mid sem kita borak sampai pagi naa..hehehee

    tak sabar nak balik umah..
    yeaaaaaaaa~~~

    sila berasa jeles..lalala~

    ReplyDelete
  2. tak jeles lah cik farin oit. saya sudah berminggu2 tiada kelas. maka, kesimpulannya sudah lama bercuti tidak rasmi. hahahaha. bosannya. ini sedang blogging dari rumah tok tersayang. hahaha. sayang kamu juga farin.

    ReplyDelete
  3. hehe..
    tak pa la..
    sy mahu kamu jeles jugak..
    sila berasa jeles!!
    cepat!!

    ReplyDelete
  4. lalala. jelesnya. *tak ikhlas setelah dipaksa farin*

    ReplyDelete
  5. terjatuh hati sama itu ainy ^^ huhu


    p/s: pengemis cinta...

    ReplyDelete
  6. hihihihi. jgn nk gatal yek abg...

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S