malasnya nak bercerita.

5:27 pm

Photobucket


26 April 2009

now, kiter bercerita tentang mcD. Ouh! Dah lama rasa perut ini mahu makan burger big n’ tasty di mcD. Maka, semalam hati ini nekad mahu ke mcD sorang2 kununnya. Last2 ramai lak nak mengikut. Then, cik eyra dan ahli rombongan yang lain iaitu cik lina dan cik fiza menuju la ke mcD yang terdekat. Ala… ada 1 je pun mcD kat Bandar Kajang itu. Bertolak menaiki bas roadliner yang lembab itu *ehhh…pakcik, mengapa bawa slow motion sgt ini? Kami lapar la. Dah la lambat sampai…* tiba di mcD pukul 2pm; wahh…!! Sangat ramai lah orang di mcD. Ouh ye. Waktu lunch kan? mcD tgh murah. Hahaha. Then cik eyra elefon pula cik rezza; “kamu mahu dtg tidak? Ramai org ini. Cepatlah sikit…" adesss…. Kami terpaksa lah menunggu seat kosong yg berdekatan dengan plug letrik di mana2 dalam mcD itu. Mengapakah? Kunun hajat di hati mahu buat kerja sedikit di mcD maka kami bawa lah lappy masing2. *hajat buat kerja itu belum lah tentu akan dilaksanakan…* dah dapat seat, makanan juga sudah dibeli…kami menanti tuan putera rezza pula. aduh. Selalu lambat! Cik lina ckp makan2 di mcD ini sempena farewell party utk cik rezza. Ye la, cik rezza mahu pulang ke kedah pada petang hari nya.

Photobucket



Lepas makan2 dan lepak2, masing2 bukak lah lappy. Then, kerja tak buat sangat pun tapi online je lebeyh. Refill air coke 2 kali itu juga sudah buat kami terkucil banyak kali. Ishhhh….sampailah 5 jam kami di situ. Mungkin dalam hati manager mcD itu berkata begini; “budak2 ni tak reti nak balik ke hape… buat macam rumah sendiri…” ye lah cik kak manager, kami mahu blah la ini. Mahu ke metro point. Cik lina sudah lama mengidam mahu main boling tapi dah 2 kali terpaksa di cancel kan. Lain kali je lah cik lina. Maka, kami hanya ke tempat game bersama bf cik lina; encik ehsan. Yeah! Main tembak2 best2… then bla bla bla… lepas beberapa ekor dinosaur dah abis di tembak, pulang la ke rumah pula. sampai kat rumah kununnya nak minum2 sebentar di kedai. Tapi lama la pulak. Lepak bersama cik bella, cik a’are, cik lina dan cik athir menonton bola. Yeah! Selangor menang. Eh eh… sejak bila pula cik eyra sokong Selangor ini? Apa2 sahajalah. Then kami melepak di kedai itu sampai 5 jam mendengar cik athir bercerita. Agaknya, kalau kedai tu tak tutup, sampai pukul brape la br balik. Oh mengantuk. Penat. Tertidur keletihan semalam. Lalalala…

27 April 2009

Photobucket



sangat penat + keletihan beberapa hari ini. masa untuk blog tersayang juga tiada. aduh! banyaknya kerja perlu disiapkan. cik eyra perlukan cuti lah! *memang dah sepatutnya bercuti...sape suh tak siapkan kerje awal2...dush 3x!!* hari ini mahu masuk ke kolej sebentar. submit kerja kuh then menjual tudung di department2 yang ada. wahai en.z, bilakah mahu beli tudung saya ini? hahahaha. target utama: department computer! yeah~~ chaiyok2.

You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook