Tulis & Menang ariffshah.com

10:12 am



Kontest Tulis & Menang adalah anjuran bersama sitikus.com, orange4k.com & ariffshah.com.

Hadiah wang tunai ditaja oleh kujie2.com, mrs.kay.my & myliriklagu.com & denaihati.com

Saya tahu kontest Tulis & Menang ariffshah.com dari blog ariffshah.com.

Contest dari ariffshah.com ini mungkin contest terakhir aku sertai dalam bulan march ini. Cehhh aku memang aktif bercontest sekarang. Baiklah, tugasan yang diberi oleh ariffshah.com ialah menceritakan tentang blog kegemaran.


Photobucket

Blog kegemaran aku ialah blog REALITI KONSPIRASI zackzukhairi. siapakah merupakan seorang pelajar yang sedang menuntut ilmu di negara matahari terbit yang penuh dengan awek jepun comel pakai baju sekolah. Heh. Sebelum ni, aku tidak pernah kenal siapa itu zack zukhairi. walaupun acap kali nama nya disebut-sebut di GENGBLOGGER. Sampailah terdetik aku mahu membuka dan membaca blog zack zukhairi.


Photobucket

Entry pertama yang aku baca sejurus membuka blog saya sayang awak… . jatuh cinta pandang pertama tatkala membaca entry itu. Mengapakah? Sebab entry itu sekali dengan soundtrack yang boleh buat orang menghayati sampai menangis. Itu kali pertama aku lihat seorang blogger buat entry lukisan kartun seperti itu. Dan baru aku tahu zack zukhairi sangat rajin buat entry berupa sebegitu yang tersangat menyentuh hati selembut tisu seperti aku.

Kadang-kadang tak semua entry zack zukhairi ni sedih macam entry di atas. Terlalu banyak yang boleh diperolehi dari blog zack zukhairi. info-info terkini dari blog zack zukhairi sangat diperlukan bagi mereka yang mahu melawat negara matahari terbit itu. Ibaratkan blog zack zukhairi ini seperti buku panduan ke jepun. Terlalu banyak info berguna yang dapat dimanfaatkan.

Photobucket

Selain daripada itu, blog zack zukhairi juga mengandungi entry mentipu pembaca yang datang ke blognya. Antaranya ialah entry cinta aku dan yukiko di mana hampir semua pembaca telah tertipu dengan entry mimpi basah zack zukhairi bersama yukiko itu.

Photobucket

Salah satu sebab lain blog zack zukhairi ini menjadi kegemaran ku ialah follower blog zack zukhairi ini ialah seramai 1,454 orang! Setakat entry ini ditaip la. Sangat ramai. Dan paling mengejutkan ialah…

Photobucket

…bilangan peminat blog zack zukhairidi laman social Facebook ialah 1,587 orang! Setakat entry ini ditaip juga. Sangat ramai dan dapat mengalahkan artis kegemaran zack zukhairi sendiri iaitu lisa surihani.

Photobucket

Akaun facebook untuk peminat blog realiti konspirasi zack zukhairi membolehkan beliau berinteraksi dengan rakan-rakan peminat yang lain dan ini sediki sebanyak dapat menaikkan traffic blognya kerana setiap kali entry baru di update,zack zukhairi akan memaklumkannya di situ.

Photobucket

Aku juga tertarik dengan amaran keras oleh pemilik tanah blog ini seperti gambar di atas. Dan sebab ini juga aku memohon izin dari zack zukhairi untuk menceritakan tentang blognya di dalam entry ini.

Secara kesimpulannya, blog yang dimiliki oleh zack zukhairi adalah sangat bagus dari segi penulisan, latar belakang blog yang digunakan, eksperimentasi bahasa dan hasil karya yang seperti blogger boy itu sangat menarik lebih ramai peminat . walaupun entry hang semua panjang berjela, zack... aku tetap suka datang blog hang!

Sekian.



You Might Also Like

5 comments

  1. good luck ya..saya pun teringin nak join contest ni tapi blom sempat nak tulis entry lagi..

    ReplyDelete
  2. dia nih pon top kt gengblogger kan?

    ReplyDelete
  3. moga berjaya! ramai peminat zack

    ReplyDelete
  4. voting dah start. kat sini http://orange4k.com/201004/vote-untuk-penyertaan-popular-tulis-dan-menang/

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook