Awal Ashaari melamar Scha Al-Yahya

8:22 am



cuba tengok video Awal Ashaari melamar Scha Al-Yahya tu...macam comel kan pasangan bahagia ni? sempena ulangtahun yang ke dua tahun enam bulan bersama, Awal Ashaari telah melamar Scha Al-Yahya untuk berkahwin dengannya secara siaran langsung dalam Propaganza tengah hari tadi. ada juga terbaca tweet Awal katanya mahu buat kejutan yang tidak pernah dia lakukan seumur hidupnya sebelum mula siaran langsung Propaganza tadi, tapi tak sangka kan dia melamar Scha secara terbuka? ye, Awal juga tweet mengatakan Scha setuju untuk berkahwin dengannya. selain sebentuk cincin, Scha juga menerima bunga dan teddy bear besar! katanya, ini bukan rancangan yang dirancang untuk Propaganza semata-mata tapi memang Awal nak melamar Scha tanpa pengetahuan Scha. No wonder dia menangis ye dak? dengar cerita tengah tahun ni nak kahwin? Tahniah untuk mereka berdua.


errr...dah kenapa blog ni macam blog gossip tetibe?

You Might Also Like

1 comments

  1. comel ler mereka berdua ni! semoga kekal ke akhir hayat!

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S