Be Dazzled in Style - Suria KLCC Fashion Week

8:32 am


Pada hari Rabu, 18 April 2012, Suria KLCC telah mengadakan majlis perasmian Spring/Summer 2012 Fashion Show untuk 23 jenama yang dikenali ramai. Dengan tema "Be Dazzled in Style", Suria KLCC menyediakan pelbagai aktiviti menarik dari 18 April hingga 11 Mei 2012 untuk semua penggemar fesyen! Ada fashion show, dan juga beauty workshop. Menarik bukan?




Spring/Summer Fashion Week Runway Shows akan diadakan dari 18 April hingga 22 April dan Beauty Workshop pula akan diadakan dari 23 April hingga 11 Mei 2012. Fashion Show dan Beauty Workshop bakal dianjurkan oleh jenama-jenama terkenal seperti Timberland, Graffiti tee, Philosophy men, Salabianca, Steve Madden, Skechers, Nine West, Charles & Keith, Poney, Reebok, TYR, Giordano, The Travel Store, Cache Cache, Replay, Marks & Spencer, Party Princess, Girls, Rip Curl, Ed Hardy, Banana Republic, GAP, Puma, Harley Davidson, dan Lim Kok Wing University. Dapatkan  juga tips kecantikan percama dari Bobbi brown, Clarins, Kanebo, Marie France, Melvita, Sephora dan Shu Uemura. 


Pengunjung yang membuat belian sebanyak RM500 ke atas pada hari minggu, akan menerima sehelai chiffon shawl dan 20 pembeli pertama membuat belian sebanyak RM3,000 ke atas pula akan menerima bracelet dari Pandora. Pada setiap hari Isnin, 15 pembeli pertama yang membelanjakan RM150 pula akan menerima special reward iaitu baucer percuma dari DNT Salon. Manakala pada hari selasa pula, para pembeli yang membelanjakan RM150 akan menerima baucer dari Nail Parlour. 

Jum ke Suria KLCC dari 18 April hingga 11 Mei 2012!















You Might Also Like

1 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook