Tak bangun tidur, mak simbah air panas!

10:38 am


MIRI: Berang anaknya tetap berdegil tidak mahu bangun daripada tidur selepas dikejutkan beberapa kali, seorang ibu bertindak di luar dugaan apabila menyiram remaja berusia 16 tahun itu dengan air panas dalam kejadian di rumah mereka di Tudan, di sini, semalam.

Akibat kejadian jam 8.30 pagi itu, mangsa yang tidak lagi bersekolah dan bekerja sebagai buruh kasar, melecur teruk di belakang badannya.

Menurut sumber, sebelum kejadian, mangsa sedang tidur di sofa di ruang tamu rumah apabila ibunya yang berusia 47 tahun mengejutkannya supaya segera bangun daripada tidur dan bersiap untuk pergi bekerja.


Hah amek kena simbah dengan emak sebab tak nak bangun tidur. 
korang nak?

You Might Also Like

3 comments

  1. uih..mgkn dh x tahan sabar dgn kerenah anak :)

    ReplyDelete
  2. moga2 berkat lah air panas dari mak dia tu

    ReplyDelete
  3. dua-dua besalah..sepatutunya yg mak tu pun mcm mana teruk sangat anak dia tak pyh lah simbah mcm ni sekali..yg ank tu pun sama..

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S