Pristine - medical grade skincare product terbaru di Premier Clinic!

9:40 am


Datang kembali ke Premier Clinic TTDI baru-baru ini untuk Simply Pristine Bloggers Party, memang meriah suasana. Dengan kehadiran berpuluh blogger tengah hari tu, teruja masing-masing bertemu. Teringat kali terakhir datang ke Premier Clinic cawangan Bangsar  bulan May yang lalu memang puas hati dengan servis yang diberikan. Masa tu baru je pulang dari dua island trip ke Cebu & island trip ke Perhentian, memang kulit warna tak sekata, kering dan macam-macam. Alhamdulillah, Dr Elaine Chong dari Premier Clinic Bangsar bagi suggestion untuk buat dua treatment iaitu Ultrasonic Facial Cleansing dan LED Photomodulation Theraphy memang berkesan untuk kulit muka saya!
 

Di Premier Clinic TTDI baru-baru ini, Bloggers Party ini diadakan sempena memperkenalkan produk terbaru di klinik mereka iaitu Pristine. Skincare product medical grade dari USA ini sangat sesuai digunakan untuk kegunaan harian. Direkomen oleh para health care yang professional, Pristine telah diuji kaji secara klinikal dan dipastikan bahawa ianya selamat dan efektif untuk digunakan selepas aetsthetic dan beauty procedures. Datang dengan 7 jenis produk, iaitu:


Pristine Foam Cleanser (120ml) : Mengandungi madu yang mempunyai kelembapan tinggi dan ekstrak mugwort yang mampu membaikpulih kesihatan kulit dan melembutkan lagi kulit. Membersih terus ke dalam liang-liang roma dan sesuai digunakan untuk remove makeup korang!

Pristine Multiactive Toner (120ml) : Diformulasikan untuk meperlahankan kulit muka dari cepat kering dan aging. Mengandungi Hyaluronic Acid dengan bahan pelembab semulajadi, untuk memastikan kulit korang juga lembab secara semulajadi.

Pristine Intensive Recovery (15ml) : Membaikpulih, dan melindungi kulit , ini adalah produk wajib untuk aftercare dan untuk mengurakan iritasi dan juga membantu recover semula kulit korang secara intensif! Sesuai untuk melembabkan dan membaikpulih kulit yang iritasi dan restore semula balancing kulit muka korang.

-    Pristine Perfecting Moisturiser (30ml) : Mengandungi Tripeptide, dan External Growth Factor untuk mebaiki, melmbutkan dan menegangkan lagi kulit muka. Bahan seperti Methylmethionine jugak membantu untuk memulihkan lagi dan protect kulit muka korang. Sesuai digunakan untuk semua jenis kulit.

-          Pristine Ultra Sun Protection SPF50 (50ml): Tahukah anda SPF 50 sudah cukup untuk melindungi kulit korang dari cahaya matahari? Tahan lama, dan melindungi sepenuhnya kulit dibawah cahaya matahari, produk ini mengandungi Active UVA/UVB filter dan bahan pemutih untuk melindungi kulit dari disinari cahaya matahari, sunburn, dan mengelakkan proses penuaan awal!

Pristine Vital Skin Serum (30ml) : Soothing serum yang berprestasi tinggi untuk membaiki skin balance. Membantu mambaikpulih kembali setiap skin barrier yang lemah, dan membantu juga untuk kulit muka yang rosak. Serum ini juga maintain skin pH dengan balance yang optimal untuk kulit muka sensitive. Selain membantu dalam light hydration, ia juga membantu untuk mengurangkan garisan halus dan kedut di muka.

 Pristine Essence Eye Gel (15ml) : Mengandungi micro encapsulated Vitamin-A, C dan E untuk membekalkan lebih nutrisi kepada kulit kita, ianya sesuai untuk diaplikasi kan di kawasan sekeliling mata untuk mengurangkan garisan halus, garisan hitam, bengkak dan no more panda eyes!

Wah banyak betul kan kebaikkan dan kelebihan product Pristine ni. Baik untuk kulit, dan cantiklah uolls kalau pakai. Bertuah KhaiArtzfar dapat full set produk Pristine haritu untuk lucky draw. Di hari yang sama juga, Yazid Izzat telah dipilih untuk menjadi volunteer untuk Premier Stem Cell Hair Treatment! Bertuahnya sebab 1 sesi pun bernilai RM7,999/graft unit tahu? Dan doctor keluarkan 3 graft units of stem cells dari kulit kepala Yazid haritu maknanya hampir bernilai RM24,000 rawatan yang dia dapat. Fuh, mahal betul rambut Yazid lepas ni. 


Apa itu Stem Cell Hair Treatment?

Premier Stem Cell Hair Treatment membantu untuk mereka yang mempunyai masalah hair loss, dengan result yang sangat cepat dalam masa hanya 1 bulan sahaja! Tanpa sebarang pembedahan, atau hair transplant, tak sakit dan tiada proses recovery yang lama termasuklah kesan sampingan! Revolusi baru dalam proses stem cell hair treatment ni dimana stemcell akan dikeluarkan dari kedalaman 2mm kulit kepala korang dan kemudiannya diproses menggunakan mesin berteknologi tinggi untuk filter dan concentrate kan stem cell tu sebelum di inject kan semula ke kawasan yang mempunyai masalah rambut tadi. Stem cell ini akan membantu untuk pertumbuhan rambut baru dan mengurangkan masalah kehilangan rambut yang dihidapi sebelum ni. Makin lebat lah rambut Yazid ye dak?




Jangan risau, Premier Stem Cell Hair Treatment ni takde bleeding banyak ke apa, sakit pun takde hasil testimony Yazid. Sebarang ketidakselesaan sepanjang rawatan dijalankan langsung takde. Yazid siap nak terlena kot! Punya selesa rawatan terbaik diberikan oleh doctor di Premier Clinic ni ha. Menakjubkan, 1 sesi pun dah cukup terbaik hasilnya. Tapi untuk hasil lebih baik kalau ada maslaah kehilangan rambut yang kronik mungkin boleh cuba beberapa sesi. 1 sesi Cuma memakan masa kira-kira 60 minit, dan tahukah anda bahawa Premier Clinic ini salah satu klinik yang menerajui hair loss treatment ni Malaysia? Sebulan je ada lebih kurang 40-50 pelanggan yang menerima rawatan ni di kedua-dua branch! Sememangnya semua hasil adalah terbaik dan memuaskan hati semua pelanggan mereka.


Kalau interested boleh terus ke cawangan Bangsar atau TTDI okayh? 

Premier Clinic TTDI 
31 Jalan Wan Kadir 2, Taman Tun Dr Ismail (TTDI), 
60000 Kuala Lumpur. 
(bersebelahan dengan Maxis dan Digi Centre dan satu row dengan Pizza Hut) 

Premier Clinic Bangsar 
40 Jalan Telawi, Bangsar Baru, 
59100 Kuala Lumpur. 
(bersebelahan kedai mamak Raj Banana Leaf dan satu row dengan Pos Malaysia) 


Contact: 
012-6625552 

Email: 

Follow Twitter: 

Follow Instagram: 

Like Facebook: 


You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook