XIERRA Thermal Pants - Kurus Cepat & Efektif!

8:27 am



Siapa ada masalah nak kurus dengan efektif tapi tak kurus jugak. Aduh, itu memang masalah semua orang!  Terutamanya bahagian peha, pinggul dan perut memang bahagian paling susah nak kecik. Lower part problem. Hah, baru-baru ni saya diperkenalkan dengan XIERRA Thermal Pants oleh rakan masa zaman UTP dulu. Ni mesti dia tengok saya gemuk semacam. Heh.


XIERRA Thermal Pants ni sebenarnya sejenis seluar yang materialnya dari fabrik neothermal yang membantu sebagai insulator yang memerangkap haba yang keluar dari badan kita. Haba yang terperangkap itu akan meningkatkan suhu badan kita, dan resultnya tentu lah lebih banyak peluh akan produce dari badan kita dan kalori lebih banyak terbakar. Sungguh berkesan, masa mula-mula dapat XIERRA Thermal Pants ni, punya teruja keluar dari packaging cantik tu terus sarung pakai. Tak sampai 30 minit dah peluh sakan. Tapi, masa pakai XIERRA Thermal Pants ni, tak pun rasa melekit berpeluh, sedar-sedar ehhhh berpeluh sakan dah. Efektif sungguh! Padahal tak bersenam pun hah.


Perubahan boleh dilihat seawal 5-7 hari bergantung kepada tubuh badan masing-masing, ye la reaction badan masing-masing lain kan. Badan akan menjadi lebih ringan, segar, peha lebih kecil dan perut mungkin semakin ramping selepas seminggu. Setakat ni dah seminggu pakai, bila ukur pinggang tu macam baru turun seinci dua je sebab banyak makan jugak! Haha. Tapi, berat dah turun 2Kg. Yeah! Mungkin sebab lari keliling UM pun pakai XIERRA Thermal Pants. Memang best patut lah kalau tengok IG Jihan Muse selalu bersenam pakai XIERRA Thermal Pants ni.

Selain membakar kalori ketika bersenam, dan juga produce lebih banyak peluh dalam masa yang singkat, saya sangat suka fabrik yang digunakan. Dah la special design waistband kemas je di pinggang. Jahitan XIERRA Thermal Pants ni juga kuat, berkualiti dan XIERRA Thermal Pants ni sangat fleksibel! Siapa sangka saya muat pakai size M? Fuh. Memang special made dan fleksibel. So kalau nak beli XIERRA Thermal Pants ni mohon consult dulu dengan mereka tentang sizing tau! Berdasarkan ukuran pinggang dan pinggul, mereka akan bagitahu size apa patut kita pakai. Jangan risau, kalau salah saiz boleh tukar.

Harga XIERRA Thermal Pants ni ialah RM139.00 dan bagi saya sangat murah untuk jenis seluar begini. Menariknya dengan setiap pembelian XIERRA Thermal Pants, korang juga akan menerima “Home Workout Guide” RAHSIA untuk kuruskan peha, pinggul, dan perut cara sihat dan juga PERCUMA pelan diet harian yang simple tanpa perlu berlapar. Dan percuma postage!


Yang bestnya, dah beli XIERRA Thermal Pants ada pulak cabaran kurus XIERRA dan berpeluang memenangi RM1,000 cash! Cara nak join #xierraweightlosschallenge ni sangat mudah,

-   LIKE Facebook page XIERRA

-          SHARE post di Facebook page XIERRA (klik sini) dan pastikan post setting tu public okayh?

-          Upload gambar BEFORE dan AFTER di Facebook korang dengan caption bagaimana XIERRA Thermal Pants mengubah gaya hidup sihat korang dan jangan lupa hashtag #xierraweightlosschallenge (pastikan setting public juga)

-          Gambar peserta WAJIB memegang XIERRA Thermal Pants sebagai bukti pembelian.

Pemenang akan dipih pada bulan Januari dan transformasi terbaik & caption paling menyentuh hati akan dipilih sebagai pemenang! Fuh, sempat lagi nak kurus ni lepas tu join contest mana tahu menang cash RM1,000 kan?


Untuk yang berminat nak beli XIERRA Thermal Pants ni boleh terus hubungi dan rujuk:

Whatsapp: 010-847 2611
Instagram: @xierra.official



















You Might Also Like

1 comments

  1. Serious seluar ni best. senang je peluh bila dah buat workout #sepsikit

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook