Selamat Tinggal Ariff Shah Ramlan

7:33 am


perginya seorang kawan dan sahabat terbang ke Moscow, Russia malam ini. tssskkk....apesal entry aku sedih ni? ayat tak boleh blah betul. takpe takpe. entry pantas ni. aku sakit kepala dan kepenatan tapi nak jugak taip entry ni. enchek Ariff Shah Ramlan, kalau kau tak baca entry ni memang ko sengaja lah tu sebab aku tahu KLIA ada wifi. jangan nak mentipu okayh?










okayh, tak payah letak semua gambar. nanti mati aku kena bunuh dengan Ariff pulak kan? untuk Ariff, selamat masuk ke sekolah kembali. belajar rajin-rajin. jangan nak tambah tahun belajar kat sana pulak macam makcik zombie temok tu. balik Malaysia nanti jangan lupa apa aku mintak aritu. tak besar pun, nak keychain Moscow je kan? kalau kau nak pack muatkan pakwe kacak dari Russia dalam luggage kau pun orait jugak tu. jaga diri kamu di sana. balik Malaysia nanti moga aku dapat la kad jemputan kahwin dari kau pulak kan. sebab aku tunggu kad raya pun macam tak sampai-sampai ni. heee....aku dah merepek. malas nak sedih-sedih sebab aku tengah happy.

Selamat Tinggal Ariff Shah Ramlan.

p/s: kirim salam sayang untuk pramugara yang kacak nanti. kau jangan nak menggatal dengan pramugari cantik ok? zzz...

p/s/s: happy birthday aman graseka. eh silap. abdul rahman. :)

You Might Also Like

6 comments

  1. flight die kul berapa ek...

    bro xwat2 lagi entry untuk dia

    Regard,
    BroFramestone Blog
    @ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

    ReplyDelete
  2. hoho. KLIA nyer wifi kengkadang problem, takleh nak surf. hoho.

    anyway, gud luck tuk ariff

    ReplyDelete
  3. tgh hepi ke neyra?cam sedess jek..keke

    ReplyDelete
  4. klia takde wifi ah mlm tadi
    anyway thanks! keychain eh? sblm aku balik tahun depan ingatkan aku

    ReplyDelete
  5. ouh dah blk ke. aha. anyways hope he always sucess :D

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S