Majlis Perkahwinan Nabil dan Zira bernilai RM150,000

9:04 pm


Berserinya muka bakal pengantin Nabil Raja Lawak, 28 dan Nazirah Ayub, 23 ni. Dengarnya, Nabil dan Zira akan melangsungkan perkahwinan mereka pada 30 September 2011 di Masjid Wilayah, manakala majlis resepsi akan dijalankan pada 2 Oktober 2011 bertempat di bandar I-City, Shah Alam. Perkahwinan mereka berkonsepkan kartunWonderland sebab tu lah kot buat kat I-City? Katanya, dia suka tengok kartun dan mahu semua tetamu yang datang ke majlis perkahwinannya berada dalam keadaan happy dan ceria.


Jujur kata, saya tak ke arah perkahwinan mewah. Biarlah perkahwinan saya diadakan dalam keadaan serdahana, asalkan orang ramai dapat mendoakan keberkatan perkahwinan kami. Niat saya tak nak membazir, atau nak gah depan orang ramai dengan pakaian bernilai jutaan ringgit.

Perkahwinan yang bersifat "sederhana" itu dianggarkan bernilai RM 150,00. oh, sederhana lah tu kan Nabil kalau nak dibandingkan dengan Norman Hakim dan Memey? Tahniah diucapkan kepada Nabil dan Zira. Moga perkahwinan ini kekal hingga anak cucu. Harap segala kisah silam kontroversi yang lalu dilupakan terus dan buka buku baru. suka sangat statment Nabil tentang Irma Hasmie;

Apa yang terjadi antara saya & dia merupakan perkara lama. Kami memang sudah berbaik-baik. Jujur kata, hubungan kami dahulu banyak mengajar saya untuk lebih menghargai pasangan sendiri

Mari lihat gambar-gambar penuh kemesraan antara Nabil dan Zira. sumber: OhBulan





nota kaki: rasa macam muka Zira ni ada iras muka blogger comel, YnaaOhYnaa je kan?


SALAM NUZUL QURAN!


You Might Also Like

5 comments

  1. lawa kan bakal bini dia. tp irma lg sweet. bertudung plak tu dh skrg. mmg calon bakal bini idaman mentua kan :D

    ReplyDelete
  2. http://wanwidget.com
    lawa la bini dier

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S