Kad Undangan Perkahwinan Norman Hakim & Memey Suhaiza dan Asyraf Muslim & Dayana

12:59 pm


Pasangan hangat dan kontroversi, Norman Hakim dan Memey Suhaiza dijangka bakal melangsungkan pernikahan pada 24 September depan di kediaman keluarga Memey di Felda Tenggaroh Selatan 1, diikuti dengan majlis resepsi pada keesokan harinya, dan satu lagi majlis persandingan besar-besaran akan di adakan di Crowne Plaza Kuala Lumpur yang bernilai RM12 juta. Kad undangan perkahwinan mereka pun dah eksklusif, maka tak mustahil la majlis pun bernilai jutaan ringgit bukan? bagaiman pula rupa kad kahwin Asyraf Muslim dan Dayana?







Ini pula kad kahwin Ashraf Muslim dan tunangnya, Dayana. Ashraf Muslim telah bertunang dengan Noor Dayana Lokman pada 23 April lalu dan dijangkakan perkahwinan mereka akan dilangsungkan pada 24 September bersamaan 26 Syawal. Kad kahwin yang bercirikan kaligrafi jawi dan sememangnya amat unik. Bagi yang tidak tahu membaca tulisan jawi pula, tidak perlu risau kerana tulisan rumi juga disertakan dibawah tulisan jawi tersebut. 


so, korang suka kad kahwin mana?

You Might Also Like

10 comments

  1. gile beza kad diorg....lagi suke kad asyraf...hahahaha

    ReplyDelete
  2. memey n norman punye nmpak mcm dah biasa je...yg asraf punye terbaek..lain dr yg lain...^^

    ReplyDelete
  3. kad norman nmpak biasa je...yg asraf punye mmg terbaek...

    ReplyDelete
  4. kad norman nmpak biasa je...yg asraf punye mmg terbaek...

    ReplyDelete
  5. kad norman nmpak biasa je...yg asraf punye mmg terbaek...

    ReplyDelete
  6. kad norman nmpak biasa je...yg asraf punye mmg terbaek...

    ReplyDelete
  7. kad asyraf ada ayat quran. nanti orang buang2, berdosa pulak. ramai ulama dah pernah suarakan pasal ni.

    ReplyDelete
  8. kad Ashraf memang terbaik, tp kad kawen kan org slalu letak merata-rata. macam tak elok pulak letak ayat Quran.

    ReplyDelete
  9. cbb tu yg dye nie bt laen dri yg laen...so org xkn buang2x...nmpk kan ade surah al-fatihah ngn surah al-baqarah tu...so bley la beli frame gantung kat bilik....satu2xnyew kad kawin yg xkn "hilang" dek zaman...

    (^^,) aleaf....

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S