Peraduan iPunya! Beli & Menang P1

10:34 am


Pembekal jalur lebar 4G, Packet One Networks ( Malaysia) Sdn Bhd. (“P1”), memberi peluang kepada pelanggan baru mereka untuk memiliki dan merasai Volkswagen Golf TSI dan hadiah-hadiah menarik lain yang boleh dimenangi seperti 5 Samsung Galaxy Note, 10 kamera WiFi Samsung dan 20 pembesar suara X-mini melalui peraduan iPunya Beli & Menang P1. Menarik kan hadiah? Teruja tak? So, siapa je boleh join peraduan gempak camni? Mana-mana pelanggan baru P1 layak untuk bertanding dalam peraduan ini yang akan berlangsung pada 20 April hingga 17 Jun 2012!




Sepanjang temph peraduan iPunya Beli & Menang, para pelanggan boleh memilih P1’s ForHome™, ToGo™, atau OnePlan™ yang didatangkan sepenuhnya dengan jalur lebar talian tetap dan sedia
guna serta servis suara pada satu harga rendah. Macam mana nak join peraduan iPunya Beli & Menang? Senang sahaja! Para pelanggan baru hanya perlu log masuk ke akaun self-care mereka, portal nilai tambah do-it-yourself  pelanggan P1 dan jawab dua soalan. 

Pemenang akan dihubungi melalui SMS, email dan laman web P1 pada akhir Jun 2012. Dengan membeli jalur lebar P1 pun boleh menang Volkswagen Golf TSI tahu? dan sebanyak 36 pelanggan akan menang hadiah-hadiah menarik melalui peraduan iPunya, maka ada peluang kan untuk menang? hadiah bukan hanya satu! Kalaulah saya menang Volkswagen Golf TSI tu, boleh hari-hari tidur dalam kereta je. eh? ekstrim sangat pulak. Dapat Galaxy Note pun dah cukup teruja kan kan?


Untuk maklumat lanjut tentang peraduan dan plan P1,
sila lawati www.p1.com.my/ipunyacontest.

You Might Also Like

2 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook