sesi perkenalan bersama cik eyra

2:28 am

selamat sejahtera semua. baiklah, ambil tempat masing-masing ye murid-murid sekalian. duduk diam-diam, dan beri perhatian. focus! pay attention! eh eh? ni cikgu sekolah rendah mana sesat dalam belog cik eyra ini? apakah? baik-baik... focus pada isu utama. kali ini mahu pembaca semua berkenalan bersama chocolate. anda suka makan chocolate? :)

Photobucket

ini chocolate apa ya cikgu? baik lah murid-murid semua, ini BOUNTY. chocolate BOUNTY ini berintikan kelapa di dalam nya. mungkin ramai yang tidak menggemari kelapa, tetapi ada juga sesetengah dari kawan saya yang sangat gemar dengan BOUNTY. maka, kesimpulannya chocolate ini boleh tahan juga sedapnya.

Photobucket

ini pula chocolate TOGGI. favourite saya, en.z, dan cik haiza. telah berjaya mempengaruhi lecturer-lecturer saya makan TOGGI. chocolate ini merupakan sejenis chocolate waffer dan rasa seakan-akan KIT KAT tetapi lebih sedap seharusnya. datang dalam pek 50gram bar, dan juga pek TOGGI mini 125 gram. sangat sedap dijadikan breakfast setiap pagi sebelum ke kolej atau pun dimakan secara senyap ketika lecturer mengajar di hadapan. made in switzerland.

Photobucket

apakah ini? cantiknya seindah pelangi berwarna-warni. nampak sedap bukan? ini candy. namanya, JELLY BELLY BEANS. terdapat 50 flavour yang sangat sedap dan patut di rasa oleh anda semua. juga salah satu kegilaan ramai yang gemar mengunyah di dalam kelas. product of USA.

Photobucket

konpem semua kenal chocolate ini. TOBLERONE. sedap bukan? lagi sedap bila beli chocolate TOBLERONE bersaiz XXL. nyummmy! terasa kesedapannya hingga kini. terdapat dalam pelbagai perasa, tetapi sentiasa available hanya gold toblerone. swiss milk chocolate with honey and almond nougat. made in switzerland.

Photobucket

eh semakin lama semakin mengenali dunia chocolate. bukan kah begitu? baiklah, ini chocolate DAIM. sedap juga. lebih-lebih lagi ketika baru keluar dari peti ais dan meratah-ratah DAIM secara rakus. smooth milk chocolates with a suprisingly crunchy butter almond centre. made in sweden.

Photobucket

NUTELLA ferrero almond. siapa kenal chocolate spesies ini angkat tangan cepat! tapi ini yang original import dalam botol kaca. di pasaraya berdekatan kebanyakkan-nya yang local dan berbotol plastik. NUTELLA ferrero almond sedap disapu di atas roti atau pun biskut dan di makan ketika sarapan pagi mahu pun makan di tengah malam ketika perut sedang berdangdut meminta makanan secepat mungkin. made in italy.

Photobucket

hah! chocolate ni, kalau pembaca semua tidak kenal juga tidak tahu lah apa mahu dikatakan lagi. FERRERO ROCHER. nikmat yang tidak dapat dikatakan lagi. terdapat pelbagai jenis FERRERO ROCHER sebenarnya. contohnya, FERRERO GARDEN, FERRERO ROCHER, FERRERO COLLECTION dan sebagainya. lagi sedap ianya original import dan bukannya local okayh? made in italy.


baik lah semua, tamat sudah sesi perkenalan bersama segala jenis chocolate. ini hanya sebahagian. selebihnya sudah tidak larat mahu diperkenalkan kepada semua pembaca. maka? apakah motif? macam biasa lah, belog saya ini sudah seperti papan iklan untuk gedung beli belah ape ntah. chocolate import for sale! lebig murah sebab harga kilang. sesiapa mahu order, sila contact saya. penduduk sekitar KL boleh lah saya ada delivery. luar KL? kita discuss kemudian. :)

You Might Also Like

27 comments

  1. hah ade dah yg angkat tangan. yer cik syed, nak beli NUTELLA? makan ngan roti sedapp. ahaha

    ReplyDelete
  2. daim!!!nak!!!

    nuttela..ratah aje!!!

    nak!!!;)

    ReplyDelete
  3. adoiyai...
    ingat kan per..
    luv toblerone..
    nutella..
    ferrero rocher..

    owh...
    pengsan sudah...

    ReplyDelete
  4. ko jangan pengsan...takde sape nak bayar tudung kang. hahahahaha

    ReplyDelete
  5. jgn lupa 1st gaji ko nanty banyak spent kat aku jek. hahaha

    ReplyDelete
  6. jual coklat ke plak?huhuh..sumer nmpk sedap..nk sumer blh???????Wahahaha

    ReplyDelete
  7. apiih nak sume kena beli ah. hahaha.tolong kwn suh pomote jek.

    ReplyDelete
  8. apiih nak sume kena beli ah. hahaha.tolong kwn suh pomote jek.

    ReplyDelete
  9. gler ko..
    ish2...
    jual r ubat kurus ker..
    aku abehkan kat ko..
    hahahah

    ReplyDelete
  10. hahahaha. ubat2 aku tak jual. hahaha

    ReplyDelete
  11. yang penting cokelat tidak menggemukkan. baik utk jantung ;)

    ReplyDelete
  12. yang penting cokelat tidak menggemukkan. baik utk jantung ;)

    ReplyDelete
  13. chocolate !!!
    wahh, bole jadi gilaa nie tgk chocolate byk2
    adesss

    ReplyDelete
  14. farina; cedap? hahahhaa. mmg la cedap..

    ReplyDelete
  15. eyra; mmg gila. hahhaha. sangat sedapp

    ReplyDelete
  16. hehehe, x menahan betul nengok box full of ferrero rocher tuh! wahaha =p

    ReplyDelete
  17. fifie;
    kalau tak tahan, meh la beli. RM35 =)

    ReplyDelete
  18. hye, jellybeans tu brape ? and halal tk gelatin jellybeans tu ?

    tlg reply di [email protected].
    thank youuu :)

    ReplyDelete
  19. ade jual lagi ke jelly beans nieh?

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook