kolej ditutup. OH TIDAK!

8:23 am

Photobucket


lihat gambar di atas. pakai lah secomel mana juga tidak penting lagi. akhirnya menjadi minah arab juga. tutup segala nya. huh, semuanya gara-gara H1N1. hari ini, ke kolej pukul 10.30 pagi, lepak di department computer, beri mama z games baru, dan ke kelas MPW yang bosan. seksanya duduk dalam kelas pakai mask zorro ini. nak buat mcm mana? dah 3 org demam dalam kelas. fuhhh....mati kelemasan lah selepas ini.


pulang dari kelas, secepat mungkin ke KL pula. kemana kah? mengambil stock plain shawl. tunggu entry seterusnya, saya bukak kembali gedung beli belah saya oke? nanti boleh order banyak-banyak. pagi tadi dapat sms dari vujie, parcel sudah dihantar ke mari. TAK SABAR nya!!! parcel dari kakak anne juga sedang ditunggu. oke siapa lagi mahu pos parcel kepada saya? sila minta alamat dengan kadar segera. =)

dalam bus menuju ke KL dengan bertopeng segala, tiba-tiba dapat SMS dari makhluk yang tidak disangka-sangka. oh damnnnn! mengapakah beliau SMS ini. grrrrr.... lupakan. ketika sedang bershopping tadi, tepat pukul 5.53 pm, SMS dari papa z pula diterima ke kotak inbox K770i blackie ini.

"pesan kat kawan2 cuti hingga isnin depan, 10 ogos.

di kg, kurangkan bersiar2. tq."


cuti 10 hari! OH TIDAK. ini sememangnya bukan SMS yang dinantikan. grrrr....tertekan! baru je excited mahu dapat assignment next week. dushh! pelajar skema mana sesat ini? HAHAHA. saya mungkin akan pulang ke kuantan pada hari isnin. menanti adik saya di KPTM itu, dan encik nuek yang juga bercuti akibat UTP ditutup. yesss! mari semua balik kampung bersama-sama. eh suka pulak cuti? HAHAHA.

kemudian, dapat lagi SMS. aduhai hari SMS mengejut terkejut sedunia kah? encik steroids masao SMS mahu datang. yeah yeah. dapat hadiah. HAHAHA. ada ka patot nak bagi snickers jek? di rumah ini pun sudah banyak chocolates. tiada tahu kah saya ini menjual chocolate? HAHAHA. terima sahaja dengan hati terbuka.

okayh, saya mahu ke PC FAIR esok hari. ada sesiapa mahu ikut? penduduk twitterville sekalian bagaimana? what? blogger gathering? boleh boleh. HAHAHA.

You Might Also Like

10 comments

  1. Comel sis adk neh pkai topeng..hehehe..rsenye psni rmai preka fsyen akn create fsyen mask zorro neh..hik3

    ReplyDelete
  2. hahaha. akak rasa nak pakai purdah je. hahaa

    ReplyDelete
  3. hai beb....

    hepi besday in advance :)

    ReplyDelete
  4. taknak g pc fair.. my girl tak kasi coz of H1N1 nih so aku stay kat umah kumpul lemak baru wahahah

    ReplyDelete
  5. 13 may; thanks darl

    eny; yeah. tunggu i update. haha

    skelertor; kumpul la lemak bnyak sket. teringin nak tgk zaman chubby ko masa dulu2 kat skolah *cesss mcm ak 1 skola nan ko ja*

    ReplyDelete
  6. hye gurl...happy bufday ye..hope u enjoy dgn umur yg semakin meningkat ni..hehe..nnt dh upload shawl 2, jgn lupa inform ye..teringin nak pkai selendang tp x reti...lalala

    ReplyDelete
  7. hey gurl...happy bufday..smoga sentiasa ceria n happy slalu ye

    nnt dh upload shawl 2 bgtau yerr..mana la tau kot2 i tergerak ati nak bli..hehe..

    ReplyDelete
  8. gurl, i need ur help..can u teach me how to touch up my blog..im a new blogger..my blog bosan laa..hehe

    ReplyDelete
  9. ein; oh oke i will each u. hahaha. nak ajar ape ni? hik3. bkn pro sgt pon. nanty i inform ble i dah bkk gedung beli belah i

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook