1Malaysia Menjana Transformasi

6:00 am




kenapa aku malas?
assignment OOP tak bersentuh.
assignment AW tu lagi malas.
buat entri blog mcm buat karangan.
tapi buat summary AW malas gila!

nak taip entri ni malas sebenarnya.
saje nak buat entri bergambar.
tatap la puas-puas ye?



1 Malaysia Menjana Transformasi


Awek pintu gerbang


Kononnya habis patriotik dapat peluk replika 1Malaysia


Snap snap before perform


UTP Choir Group


Jumpa Senator Jins Shamsuddin. salam cium tangan dia yang dah tua itu.


Kawan aku, Japp. kacak tak?


Kawan-kawan dari Indonesia. cantik tak kebaya tu? demm.


oh! Salam Merdeka dari aku yang jauh di perantauan.


itu je la kot gambar-gambar sambutan Merdeka di UTP.
ada lah bunga api rendah tahap gaban.
aku main bunga api kat kampung lagi hebat.

choir untuk Merdeka dah setel.
penat tapi seronok lah jugak.
lepas ni kena mengadap buku lagi.
walaupun malas kan?
jum tengok lagi gambar HIDUP SEORANG BLOGGER di UTP yang gersang ini.


Discrete Maths ni subjek yang paling aku benci sem ni.


masa ini agak kaya ada RM7 dalam poket. sekarang, 2 helai not biru itu sudah tiada.


Tiket Balik RAYA! ya allah, tolong lah cepat sikit sampai 3hb September tu.


sekian,
BLOGGER PEMALAS UTP

You Might Also Like

4 comments

  1. malas adalah biase~
    OOP( object oriented ek?)

    ReplyDelete
  2. aku x ske subejk tu..susah.. ;(

    -sue-

    ReplyDelete
  3. salam satu malaysia.. wah pic calc teringatkan aku pada pelajaran elektronik dulu2 tak ingat lagi nak guna rasanya... salam merdeka...

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S