tambah duit belanja raya dengan ChurpChurp!

11:52 pm



siapa pengguna Twitter sila angkat keyboard anda sekarang! apa itu Twitter? apa itu ChurpChurp? Twitter ni satu laman sosial untuk menghubungkan korang semua dengan kawan-kawan korang. korang yang ada Twitter mesti rasa macam 24 jam nak ber-tweet je kan? sampai berak pun bawak masuk handphone dalam jamban sebab nak tweet. biasa lah, dulu masa mula-mula aku ada account Twitter, tak boleh pun nak tweet guna handphone. rasa nak bawak lappy masuk toilet kadang-kadang tu. sekarang semuanya guna handphone. zaman teknologi kan? dalam kelas pun aku tweet sekarang ni. ooppps! sorry lecturer! heee... kalau takde Twitter, sure korang semua tak kenal siapa ikan paus gemuk yang beromen dengan 8 ekor burung kan? dan kalau korang ada Twitter, bagi aku adalah sangat rugi korang takde ChurpChurp.

apa itu ChurpChurp?

ChurpChurp adalah sebuah media pengiklanan untuk Twitter dan merupakan salah satu anak syarikat Nuffnang. Bagi mereka yang ada blog mesti kenal Nuffnang itu apa kan? ye, macam mana korang dapat duit dari Nuffnang, macam tu juga ChurpChurp boleh bagi korang duit belanja. lagi-lagi student macam aku ni. mesti korang nak duit belanja lebih untuk raya ni kan?

Lepas korang register dengan ChurpChurp, korang akan digelar Churper. korang akan diberi tugasan untuk mengarang tweet bagi sesuatu kempen atau iklan menggunakan ayat korang sendiri dan jangan lupa buat ayat berdasarkan keyword yang diberi. tanpa keyword-keywrod penting, tweet korang akan direject! oh! tidak. setiap tugasan juga mempunyai tarikh-tarikh yang tertentu maka korang kena sentiasa alert. ala, senang je. buat macam aku. setiap kali online, website churpchurp adalah website pertama aku bukak. kan senang? ingat, setiap tweet tugasan yang diberi, akan DIBAYAR!



ada berita menarik sempena ulangtahun ChurpChurp. Happy Birthday ChurpChurp! apa yang menarik nya? ChurpChurp telah mengadakan peraduan "Spread the Love and Get Rewarded" bermula 3 ogos 2010 sempena birthday aku hari tu, hingga 2 september 2010 ini, ChurpChurp dengan bermurah hati akan memberi ganjaran kredit sebanyak RM3,000 hanya dengan menjemput rakan-rakan lain mendaftar ChurpChurp! menarik bukan?

berminat? senang sahaja. cara-cara untuk menyertai ChurpChurp adalah:

  1. Ajak kawan-kawan korang semua register di laman web rasmi ChurpChurp: ( TEKAN SINI UNTUK REGISTER )

  2. Isi maklumat dalam seperti nama, IC, email, password, alamat, contact number dan lain-lain dengan selengkapnya.

  3. Isi nama Twitter atau Facebook korang dalam ruang Referral Contest seperi di bawah:


    (sila masukkan nama Twitter: neyrashazeyra dan nama Facebook: Syahirah Sabri)


  4. Isi huruf Captcha, klik pada "I have read the Terms and Conditions" dan terus tekan Submit.

  5. Sila pastikan akaun Twitter atau Facebook mereka telah di authorized dengan ChurpChurp.

  6. DONE!

setiap kawan-kawan yang berjaya korang invite dan mereka buat korang jadi refferal akan dapat dilihat melalui Dashboard akaun ChurpChurp korang. eh apa hadiah peraduan ni ye? nak tahu? sila baca kat bawah ni:

  • 1 pemenang Hadiah Utama - RM1,000
  • 1 pemenang Hadiah Tempat Kedua - RM500
  • 10 pemenang Hadiah Saguhati - RM100 setiap seorang
  • 20 churpers yang bertuah - RM25 setiap seorang

menarik bukan? mari lah register ChurpChurp sekarang! kalau korang tak menang pun, korang tak rugi sebab dengan ChurpChurp korang tetap dapat buat duit. tak percaya? aku tahu ramai tak percaya dengan benda-benda macam ni. sebab dah ramai tanya aku betul ke tak. oleh sebab aku pernah cashout duit dari ChurpChurp dan telah berjaya menghabiskannya pun, dan alhamdulillah aku bakal cashout buat kali kedua, meh aku nak tunjuk kat korang bukti sikit:





ini cheque dari ChurpChurp, hasil pendapatan aku kurang dari 6 bulan. bukan cheque dari Nuffnang untuk blog aku ye sebab blog picisan aku ni belum cashout lagi Nuffnang. sekarang dah percaya kan? mari register ChurpChurp dan cari duit belanja!

INGAT! sila bermurah hati meletakkan nama seperti dibawah:

Twitter : neyrashazeyra
Facebook : Syahirah Sabri

much much love

You Might Also Like

12 comments

Like us on Facebook