Salam Perantauan dan Takziah

3:30 am



saya dan rakan-rakan dari Universiti Teknologi Petronas, Tronoh (bukan University of Toronto, Canada) dalam jurusan Information Communication Technology dan Chemical Engineering mengucapkan selamat petang kepada semua pembaca blog saya. ngeeee~

semalam jalan-jalan beriadah (skema ayat macam dalam newspaper gitu nok!) di Tasik UTP then rasa macam nak gedik-gedik amek gambar guling-guling hidustan atas rumput. nak berkayak tak sempat sebab dah lewat petang. memandangkan sekarang ni autumn in my heart season kat UTP (dah tetibe kang ada yang butthurt kata org tronoh perasan duduk toronto) kami pun berjalan-jalan sambil mengenali jenis-jenis pokok di UTP. adalah pokok petai, pokok asam, pokok rhu, pokok durian semua lah memandangkan kat Tronoh takde pokok maple ataupun pokok bunga sakura kan? tak pe, kami masih berbangga menyambut hari 101010 dengan sihat di sini. (merepek sangat dah)
toronto2

toronto



Takziah kami ucapkan kepada semua keluarga mangsa yang terbunuh di dalam kemalangan di Kilometer 223, Lebuh Raya Utara-Selatan berhampiran plaza tol Simpang Ampat, Alor Gajah, Melaka semalam. tragedi 101010 ini harap diambil iktibar oleh semua pengguna jalan raya. al-fatihah.

gambar-gambar kemalangan tersebut disini: click here

You Might Also Like

16 comments

  1. ingatkan nak perli yg masuk paper tu

    ReplyDelete
  2. kemungkinan besar aku g sane bsame tunang aku tuk showoff kt UTP bsame geng VIVAC..hehehe

    ReplyDelete
  3. adi, jgn lupa melawat aku disini HAHAHA

    ReplyDelete
  4. lawanya tasik..
    :D
    berapa kali awak lepak kat situ hehe

    ReplyDelete
  5. xkira~ len kali ak nk p awai2. nk kayak~~ sapa lambat tinggai~! weeeeee~ XD

    ReplyDelete
  6. sekali pandang mmg macam toronto ekeke

    ReplyDelete
  7. Ada potensi masuk salam perantau

    ReplyDelete
  8. wahh.. autumm in tronoh....panas sgt kah tronoh? xkering pn tasik.. ahahahaha...

    ReplyDelete
  9. Saya suka pemandangan di tasik dan pernah duduk di guest house berhampiran tasik dan kantin. Lama dah...

    ReplyDelete
  10. Saya terkesan dengan cara Anda mengekspresikan pikiran-pikiran Anda tentang Blogger: ieyra.com - Post a Comment. Saya tidak bisa belive bahwa seseorang dapat menulis sebuah cerita yang menakjubkan seperti Thet tentang Aku cinta Blogger: ieyra.com - Post a Comment.

    ReplyDelete
  11. Bagus posting tentang Blogger: ieyra.com - Post a Comment. Saya sangat terkesan dengan waktu dan usaha anda telah dimasukkan ke dalam menulis kisah ini . Aku akan memberikan Anda sebuah link di blog media sosial saya. Semua yang terbaik!

    ReplyDelete
  12. Saya terkesan membaca seperti cerita yang kuat tentang Blogger: ieyra.com - Post a Comment. Saya akan posting link di situs kupon saya untuk posting blog ini . Aku akan kembali untuk membaca lebih.

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook