shopping tak abis2 lah.

5:37 am

Photobucket

tadi ke ECM. buat apakah? konpem ah shopping. ishhh tak abis-abis ber-shopping. tapi saya hanya beli subang silver yang berharga rm10.90. menggantikan subang yang beli bersama mr aziim dulu kala di semenyih telah hilang dari telinga saya. perlu ke mention nama dea? shhhh...diam2 nanti ada yang meroyan. hahaha.

Photobucket

then adek saya shopping agak banyak hari ini. selain daripada membeli dan membelah di carrefour, dan memborong brassiere jenama secret yang berharga RM1.99, kami juga ke kedai beg dan kasut Cartino Sonea. destinasi wajib setiap kali ke ECM. hahaha. sumpah murah kasut kat sini! adek saya membeli kasut berwarna merah yang berharga RM10 sahaja. sangat murah. mak oittt merah nya mak ngah! kao ni nak ke dinner ke kelas dik oi? kalau kat kolej kesayangan saya, sumpah tak boleh pakai kasut kaler seperti itu. konpem akan dikejar oleh uztaz mad zan keliling kolej dalam 10 pusingan. hahaha.

Photobucket

lepas tuh kan...adek saya beli juga beg kat atas tuh. juga mahu bawa ke kelas? sah! memang nak pegi dinner bukan kelas. dia cakap, ini trend kat kolej dia. aiyookkk bergaya je lebih. hahaha. berharga RM36. amoi tuh kata dea bagi diskaun 10%. hahaha. customer tetap la katakan. tiap-tiap minggu datang. hahaha.

Photobucket

saya juga sempat bertemu kak emy. ambil tudung chiffon awning dan selendang plain. seperti gambar di atas. cantik bukan? mahu beli? hanya RM15. selendang plain pula hanya RM10. meh meh...cepat order. aishhhh...sempat promote. sila click SINI untuk melihat design yang lain.

sebentar tadi lihat berita di TV3. ye, saya, sue dan mizi antara orang paling bersyukur apabila melihat MJ akan dikebumikan dalam Islam. ALhamdulillah... cik sue SMS tadi. beritahu sedikit sebanyak tentang kemeja checkers yang dia ketemu di bandaraya Ipoh. oke fine! anda buat saya berasa jeles. lebih-lebih lagi melihat sazzy falak juga pakai baju checkers idaman hati di Galaksi, Tv9. huhu lagi jeles bila cik eny juga sudah order kemeja checkers dari cik jiejie. huwaaaa....nak beli! oh yer, saya akan ke KL esok hari. maka akan berehat sebentar dari dunia blog dan twitter sehingga ahad. noktah. :)


You Might Also Like

7 comments

  1. whoa!
    szzy falak pon pakai?
    cayalah!!

    babe..mention nm me lg?
    apsal x boldkn?
    kasi eymes sket!

    lalalalaaaa~

    hik3...

    ReplyDelete
  2. ahahha. blog i tak leyh bold. nanty ade background kaler itam. sangat tak cantik. hahaha. weyh cantik taw sazzy pakai td. itam merah. nak beli ah 1

    ReplyDelete
  3. itam merah sgt kool ok..

    td i ushar2 ms..

    i tgok kwn i..

    guy..

    pakai checkers warna sbijik yg mcm i bli kat jiji..

    tersama taste la plak..

    haha~

    ReplyDelete
  4. hahha abeh la boria. i nak beli la kaler merah itam

    ReplyDelete
  5. td kat brand outlet pon ade..sangat teruje tgk..mungkin masuk gaji akan ku rembat baju tuh...haish....

    ReplyDelete
  6. tp yg kat brands tuh kaler cam pudar2 jek. mahal lak tuh smpi harga rm79.90. pastu pendek. nak yg panjang....tutup montot..haha...

    ReplyDelete
  7. i da ada checkers merah..

    adek i pny merah itam..

    ley pinjam2

    hehe~

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook