Creative Galaxy Shoppe

2:42 am



Creative Galaxy Shoppe adalah salah satu blogshop yang menjual Felt Craft. apa itu Felt? ala hobi budak-budak perempuan zaman sekarang ni kan buat Felt keychain? yang dari kain lepastu jahit sendiri tu? aku ni pemalas nak jahit so selalunya beli je la. 

Creative Galaxy Shoppe ni classmate aku, Alwani Diyana punya blogshop. hari tu dia promote Felt Craft yang dia jahit untuk persuasive presentation, sampai lecturer pun beli tau! ok, kalau korang tengok pun memang rambang mata. semua comel je. tak percaya? tengok ni...















ada macam-macam design sebenarnya yang korang boleh order. ada domo-kun, cupcake, burung twitter, apple hijau, kereta dan lain-lain. kalau nak suruh dia jahit ikut design korang pun boleh lah kot? sebab order ready-made and custom-made pun boleh.

bukan susah nak order. email kan je kat [email protected] untuk order felt craft ni. untuk shipping pulak, semua order yang dah siap akan dipos menggunakan Pos Malaysia. semua tracking number juga akan dimaklumkan dalam email korang. Untuk payment, semua bayaran haruslah diselesaikan dalam masa lima hari selepas order felt craft. Jika bayaran tidak dapat diselesaikan selepas lima hari, order tersebut akan di cancel kan. kemudian, semua order akan di hantar ke alamat korang. penghantaran akan dibuat setiap hari Jumaat.


see? aku study untuk final exam haritu pun bertemankan apple hijau dan burung twitter ni. kasi semangat lebih. kalau korang nak beli untuk awek ke, pakwe ke, cikgu, lecturer, mak bapak, adik beradik, sepupu, makcik pakcik, jiran sebelah rumah ke boleh lah order dengan Alwani Diyana. ini details:




Phone : 019 430 2414

Facebook : Nur Alwani Diyana




contestDH2



You Might Also Like

3 comments

  1. comelnye!!! nanti boleh la order. nak buat sendiri takut jd lain pulak kn. hahaha

    ReplyDelete
  2. comel la
    boleh buat untuk hadiah hari jadi

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook