Cuti INDAH di kuala lumpur

8:10 am

Tajuknye memang tak bley blah. Mcm la aku ni jarang gi k.l. haha. Anyway, aku meneruskan cuti INDAH ku di KUALA LUMPUR. Selepas memerah otak selama beberapa hari di rumah sewa ku menyiapkan assignment yg harus di-REDO, aku ke kuala lumpur yg indah. Indah ke? Mcm tak indah aje ku rasa. Melepak di kuala lumpur juga agak bosan sebenarnya.

1st day

Aku ke PUDU. Untuk apa ya? Oh ya, lupa lak. Kwn ku pesan untuk membeli tiket. Bergerak bersama feeza and anor ke kuala lumpur! Tiba di puduraya, aku menunggu si dia. Hahaha.. sape ya? Teka sendiri! Di puduraya, jumpa lak mamat sengal yg selalu buli ku. E.D. makhluk MPCB yg sgt suka membuli aku. (“FARRAH! Tgk E.d buli eyra lg. di pudu lokasinya..cepuk kpala diek!!”) haha. Kecoh aje ku memanggil beliau mengong. Haha. Setibanya si dia di pudu and sesudah aku membeli tiket di kaunter mara liner, kami ke time square. Takde motif sebenarnya ke sini. Tiba2 perut ku menyanyi2 kelaparan. Kami ke KFC. Melantak chicken chop baru tu. Tapi aku cuma menikmati colonel burger aje. Haha. (takde duet sebenarnya…) then kami ke low yatt dan sg wang.hanya pusing2 hingga kepala kami juga pusing bersama. Eh eh..ade ULTRAMAN di sg wang!

Mlm itu setibanya aku di SENTUL, ke pasar malam bersama SYUD. Balik rumah aje, aku dah pengsan kePENATan!

2nd day

Hari ke dua? Tidak plan ke mana2. bersama SYUD sahaja di rumah. Tapi aku agak gila today. akhirnya aku keluar rumah merata2 merayap2 menaiki train. Then, bersama syud, tanpa tujuan kami ke PAVILLION. Masuk ke pavilion, kami tembus ke jalan menuju ke KLCC. berJALAN kaki. Haha. Sgt gila + penat! Selepas berjalan2 tanpa arah tujuan kami ke kedai makcik ku. (oh syud! Kita lupa amek gmbar2 mencapap di KLCC..)

Malam? Kami ke SOGO dan pasar malam jalan T.A.R. Haha. Sambil iwan mencari2 seluar baru nya di SOGO, aku dan syud mencapap di cermin2 yang ada. Hasilnya, gambar di bawah! Byk gambar tp Cuma 1 yg ok. Haha.

Photobucket

Syud tayunk fon baru tuwh!


3rd day

Oh oh. Apakah plan ku? Hurm. Menonton Indiana jones di KLCC! Yeah.. aku dan dia ke KLCC, seawal pagi. (aku je gerak awal..dia lambat!) aku jumpa acha sepriatsa ngah shopping. Ah! Betul juga ya si dia berkata: “kita da cm duk kat indon.. bkk tv cte indon, dgr radio lagu indon, kuar shopping jugak jmpa indon!” yeah sememangnya betul tu. Huhu. Indiana Jones? not bad. tak concentrate sgt sebenarnya. kerna aku keSEJUKkan!

Photobucket

Indiana Jones and Kingdom of The Crystal Skull


Selepas melantak mcD (aku hanya makan nugget…) dan menonton wayang kami bergerak ke SOGO. Oh TIDAK! Di sogo ada SALES!! Akuhanya membeli jeans BUM. Si dia juga membeli jeans dan t-shirt BUM.

Photobucket

saiz nya dirahsia kan. haha.


Alamak! Terlebeh sudah masa. Makcik ku sudah telefon membebel aku terlambat pulang. Oh cepat2 kami pulang kerana malamnya aku harus ke wangsa maju. Oh TIDAK. Aku keLETIHan + kePENATan! Tetapi aku BAHAGIA menikmati cuti yang INDAH..

You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook