menunggumu

7:52 am

Sememangnya di dalam sebuah cinta dan perhubungan itu terdapat bahasa yang sentiasa mengalun indah dan mengisi jiwa ini. Bahasa yang sentiasa merindukan kisah tentang kita berdua yang tidak pernah bisa akan terlupa oleh kita. Apabila rindu ini masih menjadi milikmu, kuhadirkan sebuah pertanyaan untukmu. Harus berapa lama lagi untuk aku menunggumu? Aku sentiasa menunggu mu di dalam masa yang indah dan saat bersamamu yang tak pernah aku bisa akan terlupa, kenangan masa yang sudah menghancurkan jiwa dan dengan segenap cinta ini aku bertanya. Apabila rindu ini masih milikmu, ku hadirkan juga sebuah tanya untukmu, harus berapa lama lagi untuk aku menunggumu? Dalam hati ini aku menunggu, dalam benak ku menunggu dan masih menunggu…

“Selagi ada cinta itu di hatiku, aku akan tetap menunggumu…”

p/s: ape yang aku tulis ni takde kena mengena pun dgn diri aku. Saje je reka ayat merepek. Sesiapa yg minat drama Liontin pasti tahu lagu menunggumu bukan?? Based on the lyric aku dah tukar jadi luahan hati di situ. Haha. And ayat kat atas tu pulak ayat dlm drama tersebut jugak. Luahan hati Roby untuk Indi… =)
(adeh..layan drama indon plak da.....)

You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S