Untuk ‘S’ dari hati terluka..

8:35 am

Photobucket


“kenangan semalam tak mungkin yang terindah untuk selamanya…”

Menangis dan terus menangis. Ah! Aku dah penat untuk terus menangis. Untuk terus disakiti dan dilukai.. kenapa? Sampai bila ‘S’ akan terus menyakiti hati aku? Sampai bila untuk aku harus bertanya soalan yg sama? Kenapa susah sangat untuk kau faham ape yg aku rasa hah? Aku dah cukup sakit, terluka, kecewa untuk ape yg kau dah buat pada aku! Tak perlu untuk mintak maaf kerana menyakiti, melukai dan kecewakan aku sbb aku takkan maafkan kau sampai bila2 pun. Sebab aku benci kau. Sbb aku pernah bgtau dulu, sekali aku benci kan orang tu sampai bila2 pun aku akan benci. Ingat tu ‘S’. setiap kali aku cuba untuk melupakan mu kenapa perlu kau hadir semula? Menyentuh hati ku yang sudah terluka ini? aku tahu kau sudah ada ‘N’ tapi perlu ke ‘N’ dan scandal2 kau yang lain itu untuk terus sakiti hati aku? Aku jugak ade hati dan perasaan ‘S’. aku juga tahu rasa sakit hati. Mungkin takdir yang kuasa, berakhirnya cinta kita. Aku disini, kau disana bahagia dengan dirinya. Aku sentiasa doakan kebahagian kau dan dia. Sebab dia juga sudah aku anggap seorang sahabat. Seorang sahabat yang mengkhianati aku. Memang aku takkan maafkan kau dan dia sampai bila2. tapi aku sentiasa doakan kebahagian itu. Kebahagiaan yang sudah kau ragut dari aku. Kesakitan yang kau beri pada aku, akan aku simpan untuk selamanya. Aku sudah dapat kebahagiaan aku. Doakan kebahagiaan itu berterusan krn aku dah tak sanggup untuk dikecewakan lagi..

Waktu terasa, semakin berlalu…tinggalkan cerita tentang kita…Akan tiada, lagi kini tawamu…‘tuk hapuskan semua, sepi dihati…Ada cerita tentang aku dan dia…dan kita bersama, saat dulu kala…Ada cerita tentang masa yang indah,…saat kita berduka, saat kita tertawa…Teringat disaat, kita tertawa bersama…Ceritakan, semua tentang kita…

You Might Also Like

2 comments

  1. uhuk..mcm related la post kita dalam blog masing2 ni..uu..

    ReplyDelete
  2. dah la, lupakan ex..aku skrg pun dh leh lupakan ex..wat skt ati je duk ingt org lahabau cmtu

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S