FAST UPDATE DECEMBER 2009

7:59 pm

FAST UPDATE DECEMBER 2009



al-maklumlah saya semakin busy sekarang. macam macam perlu dilakukan. maka, terjadilah entry fast update. banyak sangat cerita tertangguh yang disimpan dalam almari. puas dah peram lama lama, saya mahu ceritakan semuanya disini!


INTERVIEW


Photobucket

setelah berpuluh resume dihantar dan melayang entah kemana company yang ada. saya ada 4 interview baru baru ini. tetapi, cuma 3 yang saya hadiri. CariGali Sdn. Bhd. (Petronas), KLCC... Recruit Express, Menara Standard Chartered... YTL COrporation, Jalan Hang Lekiu... dan KL Performaing Art Center, Sentul... banyak kan? tapi yang dapat cuma dua! entah mahu pergi kerja atau tidak :)


CROCS


Photobucket

Photobucket

ini adalah event terhebat pernah saya pergi! Crocs Warehouse Sales di Level 5, Splash Park, The Mines. semuanya sangat murah dan orang ramai berebut rebut. dua hari berturut turut saya ke sana, dan hasilnya? 8 pasang crocs berjaya dibeli dan RM 545 telah dihabiskan dengna jayanya. tapi, saya punya hanya sepasang. tengok yang paling comel belah kanan kat depan tuh? itu prima saya!


BIRTHDAY PAAN



Photobucket

birthday budak temok saya kenal dari dunia twitter. dengan baik hati yang tulus ini, saya beli kan dia baju di atas dan pos bersama coklat cadbury turkish delight. malangnya, baju itu tidak muat dan sendat. siapa suruh mintak saiz L. padan muka kamu farhan! pergi jogging tahu. jadikan baju itu sebagai sumber inspirasi kamu. happy belated birthday to mohd farhan. dah umur 21 tahun sila dewasakan diri anda. maaf curi gambar ini :)


EX-BF DATANG KE RUMAH


ehem3. sila switch on mode bahagia. ish merepek! dia ni kan ex-bf saya. bukan bf saya okayh. dia, makhluk yang menganggu tidur kuh sabtu lepas. tiba-tiba sudah muncul di hadapan pintu rumah ketika saya masih lena dibuai mimpi. terus saya terjun katil dan segera masuk ke bilik air untuk berak. eh bukan! untuk mandi. nanti enchek altimet cakap, satu malaya tahu saya berak pulak. terima kasih kepada beliau yang jumpa jalan ke rumah saya dan tidak jumpa jalan untuk pulang ke rumah sendiri walaupun dekat sahaja rumah kami. sedap kan lempeng makan di pagi hari? dan sedap juga kan saya masak buttered prawn untuk kamu dengan penuh kasih sayang? saya hargai usaha kamu datang menaiki bas dari kemaman untuk ke rumah saya dan terima kasih untuk avatar. saya sangat gembira di sisi kamu.

-tiada gambar atas ketidakizinan tuan punya gambar-


BAJU BARU



Photobucket

oh! saya berjaya membeli baju dari blogshop, http://www.variatykizhanie.blogspot.com/ yang sangat cantik dan murah. sangat feminin bukan? ish saya kan bertudung. sesuai lah itu kan? kadang kala, terasa ingin jadi girlish. terima kasih kechix! saya menanti dengan sabar baju yang akan tiba esok hari di hadapan rumah saya :)


WEDDING MUSUH LAMA



Photobucket

selamat pengantin baru untuk muhammad huzaifah dan nik ramona! semoga kalian bahagia hingga ke akhir hayat. to muhammad huzaifah, i know that u will not read this because you didnt know that this blog exist i think. but if i had a chance, i just want let you to know that i forgot already about our problem in the past and i am so sorry if it is my fault. congratulations jay, and i hope both of you will happily ever after. take a good care of your wife. be a good hubby and a good father to your children. happy for you! :)


CONTEST



terlalu banyak contest yang saya join baru baru ini. dan yang paling hebat adalah contest level master KamiBlogger. terima kasih kepada semua rakan rakan yang support saya. malangnya, saya hanya dapat tempat ke-4. dan hanya beza 3 markah dari pemenang ke-3. sayang nya... :(

You Might Also Like

3 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook