Awan Berbentuk Jenazah

1:18 am




Awan berbentuk jenazah

Oleh SAMSUL BAHARI MOHAMED
[email protected]

BENTUK awan aneh menyerupai jenazah yang sempat dirakam di Kota Bharu semalam.

KOTA BHARU - Dua anggota tentera di sini terkejut apabila terlihat kepulan awan yang berbentuk seperti jenazah yang dikafan berdekatan Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra awal pagi semalam.

Kedua-dua mereka, Penolong Pengawal Gudang Peluru, Koperal Mahiran Che Taib, 33, dan Koperal Suhaimi Mahsan, 38, dari Kem 21 Rejimen Askar Melayu Diraja (RAMD) Pengkalan Chepa di sini mendakwa melihat objek itu pada pukul 6.40 pagi.

Menurut Mahiran, dia melihat kepulan awan berbentuk aneh itu selepas menunaikan sembahyang Subuh di surau kem tersebut.

"Ketika itu saya berjalan keluar dari surau untuk meneruskan tugas di balai pengawal dan menjenguk rakan yang bertugas di menara kawalan di kem tersebut.

"Kemudian rakan saya (Suhaimi) tunjuk isyarat menggunakan tangan supaya melihat ke langit kerana terdapat objek berbentuk jenazah setinggi lebih satu meter dan ia seolah-olah sedang bergerak turun dari langit," katanya ketika ditemui di sini semalam.

Selain itu, Mahiran pula berkata, kepulan awan yang berbentuk seperti kalimah syahadah juga kelihatan di atas objek tersebut.

credit: kosmo online
****************************************

kenapa aku tak nampak pun awan ni berbentuk jenazah??


You Might Also Like

6 comments

  1. Ade la kot macam pocong bdiri sikit2..huuu

    ReplyDelete
  2. tu laa pasal..penat aku tunggang tebalik kepala aku cari arah mana bentuk jenazah..

    ReplyDelete
  3. akak pun tak nampak la...huhuhu...

    salam kenal...

    ReplyDelete
  4. kebetulan je tu kot..ehehe

    ReplyDelete
  5. kalau Allah nak tunjukkan tak kira masa dan tempat..

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S