Ms & Mr Red Ribbon Tee Shirts Giveaway!

11:30 pm






siapa Red Ribbon Boutique? nama pun Boutique mestilah jual baju kan? Red Ribbon Boutique ada Guy Vest dan Female Collections. wahhhh cool kan? walaupun Ms & Mr Red Ribbon suruh cerita mana-mana satu antara yang ada tu, takpe lah aku baik hati nak cerita semua dalam entry ni. meh aku story mori. rapatkan saf! nak mula ceita ni... heeee~



GUY VEST

semua Guy Vest dalam Red Ribbon Boutique adalah koleksi terbaru untuk lelaki ke Office. ala, korang pakai pegi interview ke apa pun sesuai. ada kawan aku tu suka betul pakai vest macam ni pegi class. professional look macam ni nampak kemas gituuu.. dan tentunya anda akan kelihatan lebih smart dan stylo. semua Guy Vest dalam Red Ribbon Boutique adalah 100% vest yang dikait bukan printed ok!

dengan ukuran vest... dada = 44 cm dan labuh = 62 cm, terdapat pelbagai variasi color untuk anda pilih. eceh ayat shopping mall betul aku taip. harga? semua vest dijual hanya RM35 including shipping. murah kan? berbaloi-baloi beli. kalau nak bagi ayah ke, abang ke, atau pakwe ke sesuai la ni. bukan senang cari blogshop jual pakaian lelaki kan? nak tengok koleksi yang ada sila TEKAN SINI. meh kita tengok gambar-gambar Guy Vest:






FEMALE COLLECTIONS


bukan setakat Guy Vest, tapi Female Collections juga ada dalam Red Ribbon Boutique. ada lelaki mestilah ada perempuan kan. ecehhh... ada macam-macam koleksi menawan hati dalam Red Ribbon Boutique. Chiffon Top, Aussie Dress, Korean Dress dan macam-macam lagi lah ada dalam ni. harga semua berpatutan di antara RM20 hingga RM40 sahaja including shipping. kan dah jimat kos shipping disitu? untuk lihat koleksi menawan hati sehingga jatuh hati, and boleh KLIK SINI. mari kita cuci mata tengok koleksi yang ada:


CHIFFON BATWING TOP - RM30 incl. shipping


AUSSIE FLAGGIE DRESSE - RM67 incl. shipping


KOREA 2 LAYER MINI DRESS - RM32 incl. shipping


WONDERLAND COTTON SKIRT - RM32 incl. shipping

okayh saya nak tag GA ni :

lassie gewdix.
jue meluvu.


mari shopping di Red Ribbon Boutique!



You Might Also Like

5 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook