Prince William, Kate Middleton and Justin Bieber

11:07 pm



Congratulation Prince William and Kate Middleton! Finally mereka berkahwin juga setelah berjam-jam aku menunggu depan laptop menonton live streaming. gila lembab bebenor kome nak menikohnyer! aku puas menunggu kot kot ada kompang ke silat ke tapi takde pulak. duk tengok fashion topi besar-besar, pelik-pelik sepanjang majlis. nak tengok topi pelik boleh tengok entry budak gumuk ini: blog gumuk. ini pula surat aku untuk Prince Will:



Kepada bekas suamiku, Prince Will... jaga minah kurus keding tu elok-elok, jadi suami yang baik. kenapa kau tak buat hair treatment dengan Yun Nam sebelum menikah semalam? kan dah macam tak comel je apabila kelihatan di dalam gambar? kau dah lupa dulu kita cerai sebab masalah rambut kau? belum sampai umur 40 dah kekurangan rambut. oh lupa! adik mu , Harry itu aku dalam usaha mengorat dan bakal masuk meminang minggu depan. babai pengantin baru.


sudah merepek aku. ini adalah salah satu kejadian yang bakal terjadi kalau dah bangun tidur terus menaip entry. mari kita layan semua video dan gambar yang aku cilok dari google:












FINE! yang last tu bukan Kate Middleton tapi arwah emak si William ni. aku tetap suka Princess Diana sampai bila-bila. dari kecik aku suka dia sampai lah dia meninggal dunia. sudah, tutup lah cerita Royal Wedding bagai ni. macam bosan pulak kalau dah semua orang update benda yang sama. semalam, baju Justin Bieber LIVE in KL 2011 aku dah sampai di bilik. 




nahhhh~ terus aku dan Jackie bergaya bersama baju kami. comel kan muka kami yang dicalar kan itu? eh bukan! comel kan baju kami. lepas ni boleh lah outing bersama Jackie dan yang lain-lain memakai baju Justin Bieber. kononnya, kami Belieber sejati padahal bukan. siapa yang nak beli baju ni boleh contact roundneck.com terus. rasanya baju Justin Bieber ada 3 design dan baju Maroon 5 pula ada 1 design. Peace!


contestDH2




You Might Also Like

13 comments

  1. baru tahu ternyata Prince Will bekas suami Eyra yah?

    ReplyDelete
  2. amirul; sangat kelakar! hahaha

    jackie; hahahahaah muka kita wanted. budak paling nakal

    eja; beli la kat roundneck

    bank iwan; gurau aja bang iwan haha

    ReplyDelete
  3. wahh..aku suka komen blog ko kalau macam ni..smart2..hehe..
    princess diana cantik..kate pon cantik.. :)

    ReplyDelete
  4. Saya juga cuman bercanda koq Ey..

    ReplyDelete
  5. GUMUK?
    Najis etul!

    ReplyDelete
  6. hahahahahhaha gumuk limpas sini suda? hahahahahahhahahahahh *larikk

    ReplyDelete
  7. bongek!
    hahaha

    ReplyDelete
  8. sepa bongek? hahahahhahaha gumuK!

    ReplyDelete
  9. ceh..baju siap ada sign tu...hampeh..

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook