Hadiah misteri dan RM 100 untuk dimenangi dengan #AmazeingPromo Shurah

9:23 am

Produk Shurah keluaran syarikat tempatan, Jetaine Corporation Sdn Bhd memang dikenali ramai di Malaysia ni dengan harga yang murah, berpatutan, dan tidak rabak poket setiap bulan setiap kali nak topup stok toiletries, wangian, kosmetik di rumah. Yang bestnya lagi sebab Shurah ni diiktiraf dan disahkan sebagai produk yang halal oleh JAKIM. Bahan yang digunakan juga kebanyakkannya dari bahan-bahan semulajadi dan 100% dijamin selamat seperti minyak zaitun, susu kambing, buah delima, apricot dan lain-lain lagi. Di rumah, memang ibu selalu beli produk Shurah ni sebab murah dan wangi tentunya! Ye la kalau seisi rumah je dah 6 orang, mesti lah lagi jimat kalau pakai produk Shurah ni. Ibu Ayah pun tak pening kepala dari dulu setiap kali shopping di pasaraya. Dari hujung rambut hingga hujung kaki, kami di rumah dah sinonim sangat dengan produk-produk Shurah ni.


 

Menariknya mulai 15 Mac hingga 15 Mei 2017, Jetaine Corporation melancarkan Jetaine A-MAZE-ING Promo dan menawarkan pelbagai hadiah menarik dan juga hadiah mingguan. Hanya dengan sebarang pembelian produk Shurah sebanyak RM 20 dalam satu resit, korang layak join A-maze-ing Promo ni sama ada join Amazeing Game ataupun Photo Contest. Wah bila dengar contest ni terus semangat kan?

Untuk Amazeing Game, lepas beli RM 20 produk Shurah dalam satu resit terus hah boleh join game mudah ni dan menangi instant reward yang disediakan. Ada pelbagai hadiah misteri yang disediakan. Punya mudah nak menang hah! Senang senang je dapat hadiah.

 

Untuk yang nak menang wang tunai RM 100 pulak, boleh join Photo Contest. Setiap minggu selama 8 minggu berturut-turut, hadiah wang tunai RM 100 akan diberi kepada pemenang mingguan. Ni step step untuk join Photo Contest:

1.     Beli produk Shurah dengan nilai sebanyak minima RM 20 dalam satu resit.
2.     Ambil gambar dengan prop yang disediakan dan posing kebabom kau memang the bom! Ye la, kalau pose menarik dan kreatif lagi tinggi peluang untuk menang RM 100 tau?
3.     Upload di Facebook dan Intsagram dengan hashtag #AmazeingPromo dan jangan lupa public kan account!

Tapi, kalau dah shopping banyak produk Shurah lepas korang sejenis malas nak join Amazeing Game sebab kejar masa ketika shopping, atau malas nak join Photo Contest sebab sejenis pemalu nak upload gambar di Facebook dan Instagram, TAKPE! Disebabkan A-maze-ing Promo sangat amazing, ada promosi gift with purchase. Dengan setiap pembelian RM 70, RM 100 dan RM 150, korang layak membawa pulang hadiah dari Jetaine! Dengan setiap pembelian RM 70 keatas, layak dapat bag nylon foldable, RM 100 ke atas layak bawa pulang glass bottle 400ml beserta pouch dan setiap pembelian RM 150 ke atas dapat pulak paying bersaiz 30”. Wahhh menarik gila promosi kali ni.



Dan sepanjang tempoh promosi ni juga ada dijual Pek Promosi Shurah yang tentunya lebih murah dari harga asal yang memang dah murah tu, dan boleh didapati dari 15 Mac hingga 15 Mei 2017. Hah kalau pening sangat nak beli minima RM 20 apa benda, ni nak recommend kat korang semua set penjagaan kulit muka bersama Shurah yang memang ternyata berkesan. Ada pembersih muka, masker skrub, pelembap, penyegar, krim kecantikan, krim siang dan krim malam dan pelbagai lagi yang dijamin selamat dan berkesan. Kalau macam saya beli haritu satu set baru habis dalam RM80 macam tu dah boleh dapat hadiah Nylon Foldable Bag kalau tak join contest. Tu sebelum wujudnya Pek Promosi entah-entah lagi murah hah. Lepastu kalau join contest lagi lah layak dapat instant reward dan peluang menang RM100 kalau join photo contest ye dak?

Jom ramai-ramai sertai A-MAZE-ING Promo bersama Shurah ni. Maklumat lanjut boleh check:

Facebook: Shurah
Instagram: @shurahmalaysia
Website: www.shurah.com.my






You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook