468x60

.

Hanya 10 Hari, kulit lebih gebu dan cantik dengan Jus Tergelly

Friday, March 10, 2017





Kemurungan sebab kulit kusam, jerawat penuh di muka, dan suami taknak pandang dah? Pakwe pun mintak clash lepas tension tengok muka korang kusam tidak bermaya? Wanita mana yang tidak ingin kulit muka yang putih melepak dan gebu persis Emma Maembong? Wanita mana yang tak mahu kulit kelihatan kemerah-merahan bila disinari dengan pancaran matahari seperti kulit Sara Yanti? Tak perlu lagi tonton Youtube tutorial mekap Nisa Kay semata-mata untuk melindungi segala noda-noda hitam pada kulit wajah korang lagi. tak perlu lagi untuk edit gambar letak filter rosy kat aplikasi 360 tu. 

Tipulah kalau kata TAKNAK kulit lebih gebu dan lebih cantik! Semua orang nak kulit flawless. Yang lelaki pun berangan nak makwe persis Emma Maembong. Bukan maksud saya yang tidak flawless tidak disukai lelaki. Setiap kita sudah dijadikan berpasang-pasangan kan? Tapi tipulah kalau takde rasa down sebab kulit muka teruk. Mesti nak rawat masalah kulit korang kan? Lagi jenis tak penyabar, aduh stress jugak nak kulit berubah cantik cepat-cepat ingat ada fairy godmother ke nak hayun magic wand jampi muka korang jadi cantik?


Tapi dengan Jus Tergelly, masalah korang ni dapat kasi setel dalam masa 10 hari je! Tak perlu nak ke Thailand atau Korea buat pembedahan plastik, atau pergi jumpa NurSajat mintak cucuk vitamin C atau pergi jumpa Tok Bintara Pak Pong mintak susuk dan belajar ilmu pengasih. Hey, tak perlu! Tak susah pun nak dapat kulit lebih gebu dan cantik. Nak cantik pun tak semestinya bahagian luaran je, dalaman juga perlu cantik ye dak? Kita sering jaga kulit muka dan badan pada luaran sahaja tetapi kita tak ambil peduli langsung pada dalaman badan kita padahal itu lebih penting. Tetapi Jus Tergelly ni mampu menjaga dalaman dan luaran sekali dengan harga yang anda mampu milik. Kulit yang cantik, bermula dari kesihatan dalaman juga. Semua orang juga berpotensi untuk jadi cantik.

 

Hanya dengan satu botol Jus Tergelly atau 3 sudu Jus Tergelly sehari, anda akan dapat mengekalkan kecantikan seluruh badan dari hujung rambut sampai ke hujung kaki. Kandungan Jus Tergelly dirumuskan dengan pelbagai bahan yang terbaik untuk kesihatan dalaman dan luaran. Cantik dalaman dapat, cantik luaran pun dapat. Sekali pakej dah dalam sebotol Jus Tergelly! Kandungan Jus Tergelly mempunyai 20 kandungan intipati yang telah ditetapkan dose yang sepatutnya. Kalau nak di ikutkan harga intipati yang ada dalam Jus Tergelly ni korang nak beli atau cari sangat susah dan boleh mencecah hingga ratusan Ringgit. 20 kandungan Jus Tergelly adalah: Aqua, Delima, Kurma, Prunes, Madu, Kunyit, Buah tin, Manjakani, Kacip fatimah, Serapat, Vitamin C, Mangga Africa, Asam Gelugor, Pegaga, Halba, Habbatus sauda, Collegen, Peuraria Africa, Vitamin A, Vitamin B3 dan B5.

Siapa yang layak untuk minum Jus Tegelly ni?

✅Lelaki yang nak sentiasa bertenaga
✅Wanita dan lelaki yang ingin kulit sihat dan cantik
✅Wanita dan lelaki yang mengalami masalah berat badan
✅Wanita yang mengandung dan selepas bersalin
✅Wanita dan lelaki yang mengalami masalah kulit dan dalaman 
✅Wanita yang ingin mencuci dalaman wanita
✅Wanita yang sukar hamil 
✅Wanita yang mempunyai masalah buah dada dan punggung
 ✅Wanita yang sering penat dan banyak kerja
 ✅Umur tiada penghalang dan semua golongan boleh Minum Jus Tergelly

Dengan minum Jus Tergelly ni sebenarnya bukan sahaja kulit lebih gebu dan lebih cantik tapi ada banyak lagi kelebihan minum Jus Tergelly ni: 

FUNGSI JUS TERGELLY UNTUK WANITA 
================================= 
1. Kecantikan dalaman wanita
2. Memberi tenaga dan kecerdasan tambahan
3. Membantu menyeimbangkan hormon
4. Menyerikan kecantikan kulit
5. Mengawal berat badan
6. Membantu menguatkan anggota dalaman wanita
7. Menganjalkan payudara dan punggung
8. Merapat dan membersihkan alat sulit wanita


FUNGSI JUS TERGELLY UNTUK LELAKI 

=================================  
1. Memberikan tenaga tambahan
2. Mengawal berat badan
3. Mencantikan kulit



Saya baru 7 hari minum Jus Tergelly ni, dan untuk wanita bekerjaya 10 jenis kerja dan sibuk ke sana kesini mengalahkan Perdana Menteri ni, memang rasa perubahan lepas minum Jus Tergelly ni. Saya tak cepat letih ketika mengajar di sekolah, siap balik sekolah larat pulak sambung pergi workout di gym. Wow memang bertenaga betul badan!. Berat badan pun ada nampak turun sikit, dan nampak terkawal berat badan tak naik-naik walaupun hentam makan Big Mac set besar di McDonalds. Tapi tak habis sebotol lagi harap lagi kurus lah lepas ni! Hahahaha. Dan datang bulan pun dah takde jerawat nakal cuba untuk tumbuh di muka maknanya hormon agak stabil sepanjang minum Jus Tergelly. Takdelah susah payah nak kena spend masa untuk tepek mekap di muka sebelum keluar pergi kerja. Dan cantik dah, Eh? Errrr dari segi lain ehem.... kite belum kahwin takdelah tahu prestasi yang lain tu macam mana. Hahaha!

Yang penting, Jus Tergelly ni memang bagus gila untuk orang sibuk macam saya. Rasanya yang sedap boleh diterima anak tekak pun salah satu faktor saya terus minum 3 sudu sehari Jus Tergelly ni - masa sarapan pagi, sebelum makan tengah hari dan sebelum tidur. Sebab rasa dia manis bukan manis gula tu. 100% rasa buah-buahan, dan katanya manis tu datang dari Mangga Afrika, Delima, Kurma dan Madu yang terkandung dalam Jus Tergelly ni.

Jus Tergelly ni memang minuman campuran botani yang penuh khasiat. Kulit jadi lebih gebu, montok dan cantik, badan lebih bertenaga, dan abang sayang lebih cinta. Eh? Hanya berharga RM 89.90 sahaja untuk sebotol, dan boleh nampak perubahan dalam masa 10 hari je! Cepat cepat dapatkan Jus Tergelly sekarang dengan terus hubungi 016-4464910 atau ke Facebook mereka di FB Jus Tergelly - Kekal Cantik dan Bertenaga. Minum minum terus cantik!




0 comments:

 
Design Downloaded from Free Blogger Templates | Free Website Templates