eat + shop againn?

9:47 pm

tiba2 cik eyra rasa seperti malas nak taip panjang2 sebab entry selepas ini mungkin akan panjang sampai korang semua tak terbaca. "mungkin" la. hahaha. entry kali ini cik eyra nak letak gambar2 beberapa hari yang lepas. eat + shop again? aishhhh... blog ini sudah penuh dengan entry pasal makanan je. :)


Photobucket

makan di pizza hut? telah meng-order french creamy chicken spagethi, chicken soup, breadstick, and a glass of pepsi. makan sorang2 jek. teringin punya pasal la ni.

Photobucket

shopping novel baru hasil karya Anis Ayuni; sungguh aku cinta. sebenarnya mencari novel2 karya Hlovate tapi semua kedai abis stok. aishhh...kecewa!

Photobucket

magazine remaja? lama dah tak beli. tiba2 gatal nak beli... best la jugak. hahaha. :)
psttt....cik sue, kamu perlu baca article pasal "gemuk bila tidur lambat" dalam magz ni. hik3...jangan marah ah...

Photobucket

ini cik eyra tak beli. tp dapat free okayhh? "i love cocoa" tu dapat masa pergi malaysian international cocoa fair. yeah, cik eyra kan suka makan chocs. and yg air force color gold tu, abg angkat cik eyra bagi. psttt...abg, nanti beli banyak2 lagi yek. adek nak! hahaha.

Photobucket

penutup entry ini, cik eyra mengalami krisis ekonomi. current balance; RM6. bertuah punya budak! itu lah berjalan ta engat dunia lagi. lalalala.







You Might Also Like

8 comments

  1. adehhh itu kalo nk byr tmbang pun x cukup...ishhh lain kali ingt2 tu eyra..nasiib le tu..

    ReplyDelete
  2. haha. takpe. sangat cukup tu. pegi balik ade org amek. haha

    ReplyDelete
  3. aiii...mmg boros lorh ini bdk..haa kn tgl rm6..pdn mke cik rara!!!hahahaha....jgn lpe kasi cik ainy pnjm itu novel yaa!!hehehe

    ReplyDelete
  4. haha. saya ada duit tp di bank la.

    ReplyDelete
  5. pnjam novel kunun. jmpa takmo.

    ReplyDelete
  6. pehh , shupin sakaann haaa , HAHA

    ReplyDelete
  7. syud; hahaha. sememangnya. tapi bukan duet akak sebenarnya. mmg dr pegi smpai balik duet ae rm6 je. ahhaha

    ReplyDelete
  8. syud; hahaha. sememangnya. tapi bukan duet akak sebenarnya. mmg dr pegi smpai balik duet ae rm6 je. ahhaha

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S