bunny girl seksi kena rogol depan rumah

6:44 am



Hari ke berapa entah sudah kerja tapi, baru hari ni saya ke office memakai mekap. Semangat kembali ke sekolah mungkin sampai snap gambar juga muka dah macam muka budak umur 12 tahun dan mungkin itu juga salah satu factor saya asyik di-mengorat oleh budak sekolah di myspace. Kelihatan mata sangat teruk macam ada airbag di bawah mata kerana semalam tertidur lewat sedikit dari waktu yang sepatutnya demi menyiapkan tugasan rakan yang tersayang. huwarghhh … menaip entry juga dalam keadaan mengantuk kerana bangun seawal pagi untuk pergi kerja mengalahkan semangat budak darjah satu mahu ke sekolah.

Photobucket

Balik dari kerja, dengan semangat membara kerana baru sahaja dapat tahu menang contest dan akan mendapat topup RM50, saya menjadi semangat juga untuk makan banyak. Al-maklum lah hari isnin kan hari wajib saya beli pokis panas. Ahhhhh….ramai sibuk Tanya apa itu pokis panas tapi tidak mengapa, entry kali ini akan bercirikan makanan semata-mata.

pokis makan Pictures, Images and Photos

Ini lah pokis dan sangat sedap makan panas-panas. Kakak anne beritahu, dekat tempat dia makanan ini dipanggil kuih keretapi. Tempat kamu pula bagaimana?

Photobucket

Ini pula satay ikan, dan steamboat cucuk yang marvelous rasanya. Oh yer, sejak aku duduk KL baru aku tahu satay ikan ini ada nama lain iaitu lochin. Adeh macam nama apek cina mana pula. Tapi kat KL sangat tidak sedap rasanya. Kat sini best gilewwww… masa dulu, bila hujung minggu mesti tunggu pakcik naik motor jual satay ikan. Dulu harga seposen secucuk. Sekarang? 4 cucuk seringgit. Huhu…

Photobucket

Ini dinamakan prosperity beef versi pasar malam. Ya allah memang sangat lah sedap rasa hingga menjilat jari dan tidak cukup-cukup sudah lah itu murah pula hanya RM3.50. memang berbaloi baloi.

Photobucket

Ini pula daging arnab putih macam dalam cerita dayang senandung mengidam mahu makan daging arnab putih. Eh bukan! Ini tidak boleh dimakan jika tidak disembelih tapi buat satay pon sedap! Hahaha. Arnab ini kepunyaan budak belakang rumah saya, masa ini arnab ini sibuk bermain lumpur hingga semua bulu putih suci murni itu ternoda. Ish ish…sodap ini makan ekau!

Penat lah bebel. Nak stop. Lalalala! Jumpa lagi.

You Might Also Like

15 comments

  1. o0o0o0! baru aku tau kuih nie nama pokis.. kah3 makan je tau.. nama tatau.. aku dok kuantan dulu mcm teruja jap sebab x penah tgk.. ha3 kt tmpat aku x dek jual.. kat kontan la pestime rasa pestime makan beli kat pasau malam.. tapi satu jek pelik kontan nie.. pasau malam dia tutup awal.. kenapakah? kui3

    ReplyDelete
  2. eh eh..
    i ingt kn jerok...
    upenye lotchin...
    haha..
    teros x jd nk leleh air liur...
    ngeeee

    ReplyDelete
  3. yash ; aku dah cr kat kl apo kes ko tuh mmg takde. ade sini jek. hahahaha tutup awal? aku pon tatau. minggu depan engat nak intebiu pakcik2 pasar mlm


    adlynna; hahahha u tuh engat makn jek. nnty obesss

    ReplyDelete
  4. xXx sudah tiada..hahaha..aku hnye tertarik pada prosperity tuh..arghh..sdpnye..dlu slalu bli burger mlm2..penyuntik smgt wat asgment..LOL

    ReplyDelete
  5. kao mmg ske burger pakcik depan blok aku. sampai sudah aku tatau nama pakcik tuh duk ari2 sebut nama dia pakcik burger jek. huwaaaa rindu tasek kesuma!

    ReplyDelete
  6. ramai jgk yg xtau pokis tu pebnder..huhuhu..sdpnyer..mmg berbaloi2..haha

    ReplyDelete
  7. nama pun dah pelik pokis la lochin la..xpe yg penting HAlalan toiba ok..bestnya dapat topup RM50.. jgn lupa share2 ok haha

    ReplyDelete
  8. hahahaaahha takde share. baby kedekot :P

    ReplyDelete
  9. sedap hingga meleleh air liur melihatnya !

    ReplyDelete
  10. u ni kan..mmg tau...salu tau wat i jeles ngan u tau..benci tau u ni..hahah..
    sedapnyer..da la i ngah kelaparan tahap DEWA dah neh..Pokis..mn nk cr itu 'Ape kes' tu ek..bak kata Yash..heheh..

    u jgn sembelih arnab jiran u tu lak..hahha

    ReplyDelete
  11. iqa kenyang tak?

    haha

    eyda; yash ckp apo kes la.. :P

    ReplyDelete
  12. woa...
    makanan yang menyelerakan..
    sedap2...

    ReplyDelete
  13. nyum nyum nyum..
    sis post arr kueh ketapi tuh kat saye..
    hohoho

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S