merapu di blog sendiri itu enak sangat!

9:12 am

edisi merapu


salam 1 Malaysia. eh bukan. tak appropriate langsung greeting saya tuh. assalamualaikum semua. ecehh! skematik betul. sambil makan megi perisa kari memang sangat sedap dan enak untuk merapu di dalam blog sendiri. shit! saya kelaparan macam tak cukup makan seharian sejak bekerjaya.



Photobucket

bak kata-kata cinta dari cik vujie jual ikan masin , tanpa gambar pemilik blog di dalam blog sendiri adalah tidak sah. maka, wajib untuk kita meletak kan gambar walaupun muka macam tak cukup makan.

hah, memang macam tuh lah muka orang tengah sakit gila sebab sindrom PMS kejadah apa ntah tuh, sama dengan tiada kerja kat office maka sibuk camwhore ketika boss sedang sibuk bercuti suka ria tapi staff datang office untuk kerja. sekarang ni memang sedang praktikkan lembut lidah dengan berkata-kata sampai tak sedar takde fullstop. hari ni duduk kat ofis dah macam orang gila takde keje cuma siapkan borang application untuk student baru sebanyak empat page, dan tunggu supplier datang amek payment kat office sambil jogging sorang sorang dalam office. tengok tangan saya! dah kurus kan? itu hasil dibuli untuk fotokopi semua claim sheet driver selama sahari suntuk di hari pertama berkerja. oh baju cantik tak? baju beli kat blogshop kizhanie.



Photobucket

webbie merupakan aktiviti yang sangat sihat di samping dapat menguruskan lagi badan dan ya, saya sedang mentipu pembaca.

maka, kita teruskan dengan perenggan kedua edisi merapu di blog sendiri. biasa lah bila moody, semua orang kena marah. bila moody, blog jadi mangsa tempat nak lepas geram membebel tanpa sedar tak letak fullstop di entry blog sendiri. hah, itu sahaja nak letak muka comel tengah webbie sebab sejak dah install driver webbie saya yang memang takda sejak saya format lappy saya nama cik nur esah ni haritu, saya memang gila webbie sampai memaksa semua kawan rakan taulan di twitter untuk webbie saya. background pink di belakang itu memang lah laman sosial twitter saya yang wajib dibuka selain laman sosial facebook dan blogger. sila follow saya jika anda masih tidak meng-follow saya kalau tidak anda akan di denda untuk meng-click nuffnang saya di blog buruk ini. oh yer, jangan lupa juga untuk tunaikan tanggungjawab anda sebagai rakan saya dengan mengundi saya di: SINI dan jangan segan silu undi saya di no. 37 !!



Photobucket

pasangan bahagia nertandang ke rumah meminta restu

petang tadi, abang epul dan tunang nya kak dina datang ke rumah menghantar kad kahwin mereka. oh! sudah pasti saya akan buat muka kasihan seposen di hadapan bos saya meminta cuti half day untuk menghadiri perkahwinan abang saya yang akan memakai baju pink di hari persandingannya. erk! pink? i like! hahahaha. selamat menjadi pengantin baru ya kalian, err....kak dina cantik sangat!

okayh, dah mengantuk. nak sms dengan skandal sayang saya sampai tertidur sebab menaip entry merapu macam ini juga boleh buat semua pembaca tertidur!

=___________=



You Might Also Like

4 comments

  1. sonoknyerr men bowling teww.. ehehe

    ReplyDelete
  2. sori, nk ucap salamm tahun baru jerr .. ehehe

    ReplyDelete
  3. comotnya muka yg kat atas skali tuh..huhu

    ReplyDelete
  4. hahhaha yunk, u tau kan by sakit minggu ni...moody jek. muka sengal uh!

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook