Akaun LINE rasmi P&G Malaysia, Confidence Squad dilancarkan

9:57 pm



Dah lama tak chat dengan kawan-kawan guna LINE. Tapi guna LINE sebab follow akaun akaun rasmi atau channel dalam tu untuk latest update promosi atau sales atau masuk contest! Nak tahu latest update tentang selebriti pun guna LINE memang mudah! Sebab tu untuk mendekati lagi followers dan komuniti online, P&G Malaysia melancarkan akaun LINE rasmi terbaru, Confidence Squad!




Dengan target 300,000 followers untuk tahun 2017, dengan akaun LINE ni jugak boleh la P&G Malaysia ni promosikan secara langsung terus kepada followers. Bukan setakat promosi sesaja, ada jugak tips kecantikan, penampilan d,iri, dan gaya hidup. Dah tentunya ada jugak reward dan promosi yang boleh di redeem di Malaysia.
 

Confidence Squad ditubuhkan dengan beberapa karakter unik melambangkan pelbagai jenama under P&G Malaysia ni. Comel pulak tu! Karakter-karakter comel Confidence Squad terdiri daripada Phoebe (melambangkan Pantene), Gaven (melambangkan Gillette), Daisy (melambangkan Downy) dan Hansen (melambangkan Head & Shoulders). Hah nanti Confidence Squad ni lah yang akan bagi tips, cara-cara penggunaan produk P&G Malaysia, dan juga rewards yang best dan eksklusif untuk semua followers mereka di LINE.

Barulah rasa sempurna je lepas ni pakai produk P&G dengan bantuan mereka semua ni kan? Tak lupa jugak, siap ada Rakan Squad yang terdiri daripada influencers juga diperkenalkan sekali. Wah meriah! Macam Confidence Squad in real life sebab ada yang rupa sebijik macam Karakter Daisy, Phoebe, Gaven dan Hansen. Haha! 




Dan yang bestnya sempena pelancaram akaun LINE Confidence Squad ni jugak, ada peraduan "Lucky Chance" dari 26 Jun hingga 30 Jun 2017! Followers semua boleh participate dalam peraduan ni dengan hanya perlu jawab soalan mudah, dan pengikut yang bertuah akan dipilih secara rawak setia hari untuk menang sebuah iPhone 6 dan voucher produk P&G. Fuh iPhone7 tu!! Dan korang tahu kan LINE selalu ada sticker comel yang kita boleh guna dalam chat tu? Hah korang boleh jugak download semua stickers ni . Ada macam macam ekspresi dan emosi keletah Confidence Squad ni. So, apa lagi? Follow Confidence Squad di aplikasi LINE sekarang! 

You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook