Contest Makan Ayam

10:52 pm






saya bukan lah penggemar ayam percik atau makan serakus ini. tapi adik saya kata, nak makan ayam kena semangat! baru lah badan pun jadi semangat selepas makan ayam. biar muka ganas makan ayam, jangan ayam tu ganas kat kita. ok, merapu sudah. buruk gila muka tengah melantak ayam percik. abaikan sahaja gambar buruk budak gemuk dengan jerawat rindu di pipi itu. nanti kita tepek gambar comel sikit ok? ngee~~


ini semua sebab ayeem. siapa ayeem? ala penjual ayam kat Pasar Beserah tu. eh bukan! tu pak ajim. ni ayeem lah! ayeem ayam blogger lucah peha ayam tu. perghh takkan tak kenal? korang tak kenal, pegi hantuk kepala kat dinding sekarang! kalau sakit jangan salahkan aku. korang salahkan ayam. eh merapu lagi. ini untuk contest makan ayam di belog reban ayam: SINI SINI. dah saat-saat akhir baru aku masuk sebab bukannya aku sibuk tapi aku lupa. dah mimpi ayam patuk kaki, bangun tidur dengan tak mandi lagi bau taik ayam ni aku update blog ni tau! ok ayeem, i lap u. auwwww *suara mak ayam* kokokokokkkk! 

You Might Also Like

5 comments

  1. hahaha thanks ieyra! goodluck! :D

    ReplyDelete
  2. ahaha suka part ayeem si blogger lucah... hahha dia nak insap dah

    ReplyDelete
  3. hoih panjangnya rambuttttt.. dengki!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. huhu rare ni . harap2 leh menang! goodluck :D

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S