Atita Haris, DJ Nas-T dan Opi Duta Koleksi Felinna Raya 2016

8:09 pm


Siapa je tak kenal dengan Felinna kan? Nama yang cukup terkenal dan besar juga. Butik pakaian terkenal Felinna Boutique baru-baru ini memperkenalkan duta kepada koleksi rekaan sempena Hari Raya Aidilfitri iaitu Felinna Raya 2016. Menariknya, pasangan selebriti yang hot kebabom sweet iaitu Atita Haris dan DJ Nas-T dilantik sebagai duta untuk Koleksi Felinna Raya 2016! Eh mestilah si comel Opi pun duta bersama. Lengkap satu family bahagia jadi duta. Selalu follow kisah mereka ni kat Instagram, memang sweet je tengok. 






Felinna melancarkan 10 koleksi rekaan Felinna Raya 2016, termasuklah tiga rekaan untuk ibu dan anak. Hah bukan setakat baju untuk perempuan je. Untuk lelaki pun ada okayh? ada tiga rekaan menarik untuk para lelaki di pagi raya nanti. Trend koleksi Felinna Raya 2016 kali ini ialah plain, dan tidak bercorak. Tapi saya suka tengok rekaan kali ni sebab ada mainan warna blocking dan pastel. Lepas tu ringkas dan sopan je semua rekaan.


Antara rekaan Felinna Raya 2016 yang menjadi sebutan di Instagram dan Facebook sekarang ni ialah rekaan Primrose, Calleryana, Azalea, Kurung Raisya, Kebaya Salma, Orchid, dan Khimar. Rekaan felinna Raya 2016 ni semuanya longgar, tapi ada efek kelihatan slim ketika pakai. cewah siapa je taknak kelihatan ramping kan?




Untuk lelaki, nama baru RR Exclusive by Rafie Ramli wujud untuk para lelaki pun bergaya di hari raya disamping isteri. cewahhh~ under RR Exclusive by Rafie Ramli ada 3 jenis rekaan iaitu kurta moden printed, kurta panel dan kurta plain. 



Wahhhhh~~~ tak sabar nak memiliki salah satu Koleksi Felinna Raya ni. Boleh lah semua orang bergaya sakan di pagi raya kan? 




Tel:  +6016 419 1459


You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook