Hafidz Roshdi sebagai Duta Maria Miracle

9:06 am


Maria Miracle, makanan tambahan untuk kecantikan

Maria Miracle iaitu makanan tambahan untuk kecantikan yang sedang mula berada di pasaran sejak September tahun lalu terus mendapat kepercayaan pengguna seluruh negara sampai ke Singapura tu ha sebaik sahaja Equal Herbs Sdn Bhd mengumumkan dutanya, iaitu pelakon popular yang membintangi Tundukkan Playboy itu, Hafidz Roshdi. 

Pengarah Urusan Equal Herbs Sdn Bhd, Maria Hasmin Marzuki yang juga merupakan pengasas Maria Miracle berkata pemilihan Hafidz sesuai dengan personaliti yang dimiliki selari dengan namanya yang semakin hangat diperkatakan termasuk bakatnya yang tidak boleh dipertikaikan lagi. Untuk sedikit kelainan juga, Maria Miracle memilih selebriti lelaki kali ini untuk menjadi duta mereka kerana mahu lari dari tipikal pemilihan selebriti wanita sebagai duta produk kecantikan di pasaran sekarang. Hafidz Roshdi juga diharap untuk menjadi ikon atau role model yang baik buat anak muda dan juga menjadi duta Maria Miracle dengan penuh amanah. 


 

Majlis Memorandum Duta Produk Maria Miracle.

 Menerusi pelantikan Hafidz Roshdi sebagai duta Maria Miracle, pihak Equal Herbs Sdn Bhd menyasarkan jumlah jualan sebanyak RM 3 Juta dalam tempoh tiga bulan, menerusi rangka promosi yang dibuat termasuklah jelajah dalam Karnival Peace Yall FM di Kuantan, dan dalam masa terdekat ke Kedah pula pada Julai nanti. Selepas itu dilanjutkan pula jelajah Maria Miracle ke seluruh negeri di Malaysia. Wah mesti ramai peminat Hafidz Roshdi yang teruja dengan berita ni kan? 

 

Perlantikan Hafidz Roshdi sebagai Duta Maria Miracle secara rasmi

Sejak beroperasi selama lapan bulan ini, Maria Miracle sudah mempunyai lebih 20 stokis di seluruh negara dan ingin menambah lagi stokis baru mereka sebanyak yang mungkin dalam masa terdekat. Equal Herbs Sdn Bhd juga merancang untuk memasuki pasaran tiga lagi negara iaitu Indonesia, Vietnam dan Brunei dalam tempeh dua tahun dengan modal sebanyak RM500,000 memandangkan produk Maria Miracle ini tiada bahan-bahan terlarang mahupun sebarang keraguan kerana telah mendapat pengiktirafan halal dari JAKIM dan kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). 

 

Sempat jumpa jutawan kosmetik Safiey Ilias di majlis Maria Miracle. 

 Semalam ada juga dah rasa Maria Miracle ni memang sedap betul. Maria Miracle ni dalam bentuk serbuk kolagen demngan ekstrak strawberi so memang rasa sedap macam buah strawberi la! Lepas tu cara-cara nak consume Maria Miracle ni punya senang. kemam je dalam mulut sampai habis. packaging pun jenis mudah dibawak ke mana-mana. Kandungan Maria Miracle seperti L-Cysteine, Asthaxanthin, Asid Aksorbik, dan juga L-Arginine akan membantu pencerahan tona kulit lebih sekata sekaligus menjadi kulit yang gebu dan bersinar semulajadi. Kalau lepas ni iolls flawless berseri dan gebu jangan Tanya lah lagi. Mesti lah sebab consume Maria Miracle ni ha. Dah la tu kalau konsisten je ambil Maria Miracle ni dalam kehiduoan seharian, kulit akan menjadi semkain lembut, tegang, anjal, tiad alagi kulit kusam, liang-liang roma menjadi lebih kecil, bekalkan tenaga dan seharusnya mengatasi masalah kulit berjerawat. Lepas ni takde seketul jerawat pun dibenarkan menjajah di muka ku. Hahaha! 

 So siapa berminat nak jadi stokis, atau beli Maria Miracle atau sebarang pertanyaan boleh terus hubungi maklumat dibawah: 

Maria Miracle 
Tel: 03-41629590 
Fax: 03-41629591 
Hotline: 010-5226202 

Facebook: Maria Miracle 












You Might Also Like

1 comments

  1. Nak jadi agent/dropship or nak order Maria Miracle - boleh contact kami Stokis Shah Alam - Rina 012 3383081 / IG/FB - Maria Miracle Shah Alam..Jom jadi WOW dgn Maria Miracle..Keberkesanannya sudah terbukti..:-)

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook