hari-hari ceria yang mendatang.

12:30 am






PANAS! PANAS!

Global warming masih terus berleluasa dengan riangnya. Sudah mempunyai perasaan mahu tinggal di dalam peti ais sahaja. Bil air pasti akan terus meningkat oleh sebab aktiviti bersiram yang luar biasa setiap hari. Oh dunia! Baik lah. Sila baca catatan belog saya kali ini.

Ketika ini saya sedang bersiaran langsung dari Kampar,Perak. Baru sahaja tiba disini pada malam semalam, 10.30pm. oppps… apa-apa pun saya mahu menaip dulu perihal semalam. Kejadian berlaku di jaya jusco maluri ketika menjemput adikku yang baru sahaja selesai memerah otak menjawab final paper exam beliau. *niat mahu ke KLCC meng-skodeng cik mira, tapi terpaksa dibatalkan atas ketiadaan kunci rumah yang mencukupi. Duduk rumah jadi mak guard. Hahaha*

Photobucket

Ketika di JJ maluri, mata cik eyra telah dikaburi dengan baju-baju cantik dan sales. Oh terasa mahu mencuba semua baju dan sekaligus membuat fitting room sebagai hak milik kekal. Akhirnya, setelah mencuba 4 kali baju yang sama, cik eyra membeli juga baju brown color-Tized-RM29. Hakikatnya, baju itu tiada diskaun pun. *ceth! Hati ni memilih baju yang new arrival aje supaya duit cepat berkurangan* sila lihat gambar rajah di atas dan hanya focus kan pada baju yang sedang disebut-sebut itu. cik eyra telah berjaya memakai baju bersaiz S. hahaha. Abaikan sahaja muka cik eyra yang kelihatan sangat selekeh selepas mencuba baju berulang-ulang kali.

Berbalik semula kepada hari ini. Saya dan keluarga telah ke tesco Kampar yang berhampiran. Mencari oven baru untuk nenda saya. Dan juga membeli sedikit barang-barang dapur *tipu jer sedikit, banyak sebenarnya* sambil menambah bilangan tesco point saya. Then balik rumah sebab kepanasan dan membuka lappy kesayangan tetapi hati kecewa berantakan melihat internet connection yang sangat slow di kampong ini. Bukan sahaja broadband menjadi lemah gemalai tetapi handphones kami juga seperti tiada fungsinya lagi. Apakah semua pencawang-pencawang syarikat telekomunikasi sudah tumbang? Itu yang kita tak tahu. Hahaha.

Maka, saya rasa saya perlu berehat ketika ini menikmati cuaca yang sangat panas disini. Summer season betul lah Malaysia ni. malam mini saya akan berangkat ke Kedah. Mengapakah? Berjumpa dengan encik boyf? Oh tidak! Saya mahu ke wedding sepupu saya wani dan azhan di sana. Maka, jari-jari saya akan menaip kembali sedikit hari lagi selepas pulang dari kedah. Harap maklum. noktah.

p/s: selamat hari lahir mentee-ku, hafiz

p/s lagi: tahniah atas perkahwinan kalian, sepupu ku; kak long ila dan abg nizam

You Might Also Like

8 comments

  1. bahaha. tu lah i tunggu u kat brige tu. mane tah u tak smpai2
    upenye kat jj maluri :P

    ReplyDelete
  2. HAHAHA. u nampak i dr kat maluri ea? skodeng dr bridge KLCC tuh? haha

    ReplyDelete
  3. HAHAHA. u nampak i dr kat maluri ea? skodeng dr bridge KLCC tuh? haha

    ReplyDelete
  4. hahaa a'a
    kan bole nmpak sume kat atas bridge tuh
    haaha
    smpai dlm fitting rum pon i bole nmpak
    :P

    ReplyDelete
  5. nape lah ko suke sgt tulis panjang.. payah aku nak bace.. takde valueble info lak tuh.. nak skodeng org jek nape hahahaha

    ReplyDelete
  6. cik mira; hang ni pakai mata apa ha? semua boleh tembus. hahaha.

    skeletor;
    ko dengki la tuh. HAHAHAHA. saje nak uji kemampuan mata ko membaca

    ReplyDelete
  7. woii bli lu ar..
    bru posing..
    ahahahha.

    ReplyDelete
  8. ainy;
    kamu diamm. cibuk btol bdk pendek ni. haha

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook