#4 Wordless Wednesday - BUKAN PENYU

10:21 am

You Might Also Like

15 comments

  1. kesian lak kura-kura tu nanti stuck kat wayar-wayar tu --"

    p/s: Entri #WW

    ReplyDelete
  2. tak kena karen ke si kekura ni? bhahaha.. dah macam hutan wayar dah dia duduk.

    ReplyDelete
  3. syazwan; bilik mummy dia penuh wayar hahahahahhahaa

    penaberkala; betul la tu

    fadil; dah itu je tempat dia leh main. meh sponsor playground hahaha

    eina; aah kura2 :p

    KSP; spesis belut letrik'

    iqbal; macehhhh (ozil berkata)

    ReplyDelete
  4. bby ozil .. tunggu dia besar kita hantar kat tasik UTP :P

    ReplyDelete
  5. aku tgk Penyu lagi ensem..:P

    ReplyDelete
  6. aku doakan agar beliau dapat membesar dengan sempurna, walaupun xde mak bapak. :P

    Entri terkini: Pesawat Live di Euphonious 2011 UTP

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S