Live Update : Joomla! Day Malaysia 2011 #jdmy #jd11my

9:13 pm



Joomla! Day Malaysia 2011 Registration at level 29, Tower 2, PETRONAS Twin Tower, KLCC


Event booklet and goodies for Joomla! Day Malaysia 2011


Recycled newspapers turned into conference bags, from India for Joomla! Day Malaysia 2011




The participant. FULL HOUSE!




The Amazing Potetial of Joomla! in 2011. 
Key note address by the President of Open Source Matters, Ryan Ozimek.


Joomla! Template Frameworks - A Comparison speech by Saurabh Shah 


Break time. Foods are delicious!

credit: all photos are taken from tweeples in Joomla! Day Malaysia 2011 #jdmy #jd11my



You Might Also Like

15 comments

  1. aku nak stiker boleh?hhehehe

    ReplyDelete
  2. Nak sticker gk =p (rse mcm xpnh komen kt sini je)

    ReplyDelete
  3. Wah, banyak betul Cik Eyra dapat sticker..:P

    ReplyDelete
  4. iya bang iwan. had fun just now. banyak info baru :)

    Firdaus... tu sekali ngn org lain pnya la. saya ada 4 keping je ahahahha

    ReplyDelete
  5. Lorhh.. Tak dapat pun sticker tadi.. Hurm.. Nak 1, warna itam tu.. :p

    ReplyDelete
  6. http://wanwidget.com
    aku sebenarnyer sangat sangat la minat ngan joomla, pernah cuba nak pakai, tapi susah sangat ler nak guna, post x keluar la, aper la, tu yg pakai wordpress jer

    ReplyDelete
  7. Hoho..ko dapat sticker..dapat minum petang..dapat hadiah...huhu~

    p/s: Baru je nak tweet..haha

    ReplyDelete
  8. entah.. dowg bagi kat gurl je kot..:p
    yang dapat, baju merah tu jer..:D

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S