tumbesaran rambut tidak dapat dihentikan lagi.

9:40 am

Photobucket

tengok itu. tumbesaran rambut tidak dapat dihentikan lagi. eh eh. tumbesaran rambut? oops! sorry cik ujie. tiru title entry anda. hik hik hik. yer, memang tumbesaran rambut tidak dapat dihentikan dan semakin akif. patut kah saya memotong rambut? oh tidak. encik reza tidak benarkan. ha ha ha. baik lah, sedikit kelainan akan wujud sebelum raya nanti.

*itupun kalau cik eyra ade sumber kewangan lebih untuk ke saloon.

Photobucket

cantik tak mata saya bercahaya? encik steroid masao berkata; mata saya terlalu mulat. cumel kan? hahaha. eh eh. tiba-tiba rambut bertukar warna. jangan mudah ditipu. semua nya faktor cahaya matahari. cuaca dan sindrom el-nino semakin berleluasa. tapi itu idak mengahalang cik eyra keluar ke bandar kuantan yang lebih hangat dari biasa itu. eh kemana kah? cik eyra ke east coast mall sebentar tadi. shopping sakan di carrefour untuk membeli barang dapur. mengapakah? kerana rumah cik eyra akan diserang hari ini.

diserang? yeah. oleh sedara mara. sangat lah sibuk. sebelum keluar ke bandar tadi, cik eyra sempat mengemas rumah, memanjat tangga untuk memasang langsir, mengemop lantai, mencuci tandas dan sebagai nya. seperti bibik indon pula. ha ha ha. eh mengapa pula sedara mara mahu membuat serangan? kerana esok ade wedding lagi.

Photobucket

penat shopping tadi, cik eyra mengidam nak makan creamy cabonara spagethi di pizza hut. dan akhirnya cik eyra berjaya meng-order kids meal. ha ha ha. memang saya kanak-kanak ribena. sebab itu lah menjawab kuiz di facebook juga mendapat nama nina ribena.

pulang ke rumah tadi, kak long ila iaitu pengantin perempuan tiba di rumah. eh eh. cik eyra disuruh menjadi pengapit esok? aduh. tadi juga sudah try and error baju pengapit. fuhhh. nasib juga muat. kurus juga ya saya ini. cis! perasan. ta pe, nantikan ketibaan gambar cik eyra bersama baju grand mengalahkan mak datin di dalam blog ini. esok akan berlangsungnya majlis menyambut menantu di rumah pengantin lelaki, abg nizam. oh, ta sabar!

*encik nuek, rugi kamu tiada esok. mungkin kamu juga boleh jadi pengapit lelaki. hahaha.


oke saya perlukan rehat. selamat tidur ya.

You Might Also Like

4 comments

  1. kurus??auwwwww

    ReplyDelete
  2. dah agak ko akan komen., dats y aku letak ayat tuh. haha

    ReplyDelete
  3. tiba2 i pon jadi mengidam pizza.. haha.

    ReplyDelete
  4. cik ujie, hahaha. pegi cari pizza! pegi pizza hut mintak kids meal oke? hik3. eyra nak makan sensasi delight. murah jek. skali da takdek. ciskek. bli jek la kids meal.. hahaha

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook