Cergas & Sihat, Jom Fit Bersama SR-9 Pembakar Lemak Yang Terbaik!

9:30 am


Siapa nak kurus, cergas dan sihat? Semua orang nak kan? Kalau tak nak kurus pun mesti nak jadi sado kan? Ha.. SR-9 keluaran RBS Network Sdn Bhd ni lah jawapan terbaik untuk masalah yang membelenggu korang selama ni. Ini lah masanya untuk korang buang segala lemak tepu yang dah berkurun terperangkap dalam badan korang tu. Terima kasih banyak-banyak pada Kak Mia Liana yang seakan-akan memahami masalah jiwa dan raga seketul Neyra ni ha sebab tu dia invite ke Majlis SR-9 Bersama Blogger hari Ahad yang lalu.  





Di majlis tersebut, kami telah diterangkan dengan lebih lanjut tentang produk SR-9 ni dan apa kepentingannya dan khasiat SR-9 kepada tubuh badan kita, Wah bila tengok ingredients SR-9 ni memang saya sedia maklumlah SR-9 ni memang produk terbaik untuk membakar lemak dan membina otot. 


Apa itu SR-9? 

SR-9 ialah satu formula khas yang dicipta untuk membantu mengurangkan berat badan dan membina otot. Dengan Formula Secret 9, produk ini akan bertindak secara khusus pada bahagian lemak yang degil dalam tubuh badan dan memberikan tenaga tambahan kepada badan kita untuk membentuk otot badan agar kelihatan kekal, tegap dan sihat bertenaga... Bagi korang mempunyai masalah obesiti, korang boleh mengamalkan Produk SR-9 kerana ianya terbukti berkesan dalam menangani masalah korang tu... SR-9 ni dalam botol dan mempunyai 20 sachet Mixed Botanical Powder berperisa Oren. Nyummm oren adalah sedap okayh!


Khasiat SR-9

•  Meningkatkan metabolisma 
• Mengawal selera makan 
•  Bakar lemak 200% lebih pantas 
•  Memberi tenaga EXTRA kepada golongan aktif


Bahan-Bahan SR-9

Protein, Glutamine, Amino Acid Creatine, Fenugreek, L- Carnithine Garcinia, Cambogia, Guarana Tribulus, Tongkat Ali, Catuba Gingko Biloba, Cordyceps, Saw Palmetto, Flaxseed, Cinnamon


Cara-Cara Penggunaan SR-9


 

Tuang 1 sachet ke dalam 150 ml air mineral / air kosong 



Kacau atau shake sehingga sebati 



Minum 15 minit sebelum sarapan pagi 


Untuk penurunan berat badan yang optimum, ambil 2 uncang (1 sachet pagi dan 1 sachet sebelum bersenam di waktu petang/malam) dan melengkapkan botol dalam masa 40 hari dan minum sekurang-kurangnya 2 hingga 3 liter (8 - 10 gelas) air setiap hari. 

Testimoni SR-9




Banyak kan penurunan berat badan diorang? Dengan minum SR-9 ni insyaAllah berat akan turun tak pun inch loss. Selain membakar lemak, SR-9 akan membina otot jugak so jangan risau kalau dah kurus ada pulak kulit menggelebeh ke apa ok? 


Bagaimana Nak Beli SR-9?


 

Hah, senang je!
Produk SR-9 boleh dibeli secara online atau melalui agen-agen berdaftar.  
Berapakah harganya?

Produk SR-9 berharga RM170 (SM) / RM180 (SS).



NAK JIMAT?

Korang boleh dapatkan 2 botol SR-9 FREE 1 botol SR-9 dengan harga terlajak murah!. 

FUH! Berbaloi-baloi. 



NAK ORDER? HUBUNGI MEREKA!

psstt... jangan lupa mention nama ieyra.com


014 611 8445











Jujur, saya minum SR-9 ni setiap pagi dengan air sejuk sebab lebih sedap. Rasa lah macam air oren sejuk di pagi hari lebih-lebih lagi sekarang pagi pun cuaca panas betul. Selain memberi tenaga untuk teruskan kerja seharian, SR-9 membantu saya menahan lapar teruk macam ada saka naga dalam perut. Tak lapar sangat dah. Sistem pencernaan lebih sempurna tapi minum SR-9 ni takde la buang air berterusan ke apa macam cirit birit. Lawas biasa je. Lagi membantu sebab saya memang aktif running, jogging, hiking, dan travelling maka rasa sentiasa fit dan cergas, Kalau nak rasa sentiasa cergas, sihat, menawan, bertenaga, membuang lemak sambil membina otot, minum lah SR-9!  

Siapa nak beli tu jangan lupa mention nama ieyra.com tau!



















You Might Also Like

4 comments

  1. Mohon kurus bersama Sally! Jangan kurus sorang oiii!

    ReplyDelete
  2. Sis, ada tester tak? Pisyek nak try la satu sedap ke tak.

    Kalo best komfem beli siap mensi nama ko.

    Hehehehehe.

    ReplyDelete
  3. @pisyek aku ada 8 lagi sachet kat rumah. meh la amek tester HAHAHHAA rasa oren sedap la

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook