Menangi iPhone 6 bersama Lady Arissa Couture!

2:15 am



Yang follow di Instagram saya, mesti perasan sejak bulan lepas, saya banyak pakai shawl cantik-cantik dari Lady Arissa Couture. Hah siapa Lady Arissa couture ni? lady Ariisa Couture menyediakan hijab yang berkualiti tinggi pada harga mampu milik. Khas untuk hijabista semua yang ingin tampil moden dan kemas tanpa mengabaikan tuntutan syariah, Lady Arissa Couture adalah pilihan paling tepat untuk korang semua!





Pelbagai corak dan rekaan yang terkini menanti anda di Lady Arissa Couture. Kalau sebelum ni beli online di Zalora atau website mereka sendiri, www.ladyarissacouture.com sekarang korang boleh beli Lady Arissa Couture collections di AEON Shah Alam dan akan datang di AEON Kota Bharu on May! wahhhh~ boleh la mek mek kelate semua bergaya pakai Lady Arissa Couture lepas ni kan? Dan, Lady Arissa Couture juga boleh didapati di Mubarak Ville, New York!! Untuk pasaran Australia dan Dubai pula akan datan tak lama lagi.

 


Pemilik Lady Arissa Couture, Puan Izzah Jaslenda, memperkenalkan jenama Lady Arissa Couture ni sempena nama anak perempuannya, Arissa. Puan Izzah Jaslenda berkata, beliau terfikir idea dan berminat nak buat bisnes jual tudung ni bila dia rasa banyak shawl di pasaran, tapi tiada yang sesuai untuk yang berbadan besar. So apa kata dia keluarkan jenama sendiri yang shawl semua bersaiz lebar, labuh, dan sesuai untuk semua orang kan?

 

Setiap keluaran dan design adalah limited edition kerana cuma beberapa kuantiti sahaja akan dikeluarkan. wahhhh memang limited! siapa lambat habislah. dah lah setiap tudung Lady Arissa Couture ni datang dengan label khas. Setiap pembelian datang dengan kotak khas dan paperbag pulak tu! Sesuai lah nak bagi hadiah kat makwe ke mak ke siapa ke kan.


Jangan tak tahu pulak, Lady Arissa Couture ni jugak salah satu hadiah doorgift untuk para tetamu di hari pernikahan Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin haritu. curlassttt~ Dan Syatilla Melvin juga pakai koleksi Lady Arissa Couture untuk drama Sha dan Shah yang bakal ditayangkan akan datang. 




Ya, berita gembira, setiap pembelian Lady Arissa Couture collection RM70 above dalam satu resit, korang juga layak masuk contest menang iPhone 6! Wahhh~~ Pergi AEON Shah Alam haritu banyak jugak lah shopping tudung Lady Arissa Couture ni. Setakat ni saya ada 4 tudung dah koleksi dari Lady Arissa Couture ni. boleh lah masuk contest jugak kan? hehe~

Maklumat lanjut:
Instagram: @ladyarissacouture
Twitter: @arissa_couture

You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook