MERVE Cosmetic: Produk kecantikan dan kesihatan yang bertemakan fairytales!

10:25 pm




Baru-baru ini, diberi peluang untuk makan malam dan bertemu dengan usahawan muda yang bernama Joy Revfa, Pengasas MERVE Cosmetic. Dia baru berumur 29 tahun dan ada perniagaan yang sangat maju dan sukses! WOW! Kagum sangat terus rasa nak jadikan idola.





Cik Joy Revfa mula membina empayar syarikat sendiri iaitu MERVE Group Holdings Berhad & MERVE Skin Health Sdn Bhd (Merveilles) pada bulan February 2015 dan mencipta produk Kecantikan & Kesihatan yang bertemakan Fairy Tales. Bersyukur dengan dugaan yg Allah swt berikan kepada beliau sebelum ini, timbulnya semangat yg luar biasa untuk beliau memulakan pernigaan ini. Dengan berbekalkan modal yang ada, beliau tidak teragak-agak menghasilkan produk jenama sendiri dengan menubuhkan struktur syarikat yg kukuh & gah. Alhamdulillah segalanya kini telah menjadi kenyataan ditambah pula dengan adanya Business Partner yg berpengalaman iaitu Encik Radz Mohd sebagai President MERVE Group, team marketing, staff-staff, stokis-stokis, agent-agent & dropship-dropship MERVE yang mantap, hebat & penuh komitmen. Cik Joy Revfa ni berdarah Melayu-Indonesia dan kini menetap di Shah Alam, Selangor dan sebelum ini Cik Joy revfa  adalah Filem Makeup Artists di Jakarta Indonesia yang bergiat aktif untuk menghasilkan karya-karya seni untuk pelakon-pelakon hebat Indonesia. 





Saya cukup tertarik dengan packaging produk-produk dari MERVE Cosmetic ni. Cukup unik, comel, cantik dan marvellous! Kalau perempuan mesti rasa nak beli je benda-benda comel macam ni. Dan tahukah anda, MERVE Cosmetic adalah produk kecantikan & kesihatan yang pertama di Malaysia bertemakan fairy tales! Setakat ini, sudah ada empat jenis produk yang MERVE Cosmetic keluarkan.

👉 🏼Full Coverage Foundation with Superfruits

👉🏼 Fairy Tears Potion (Multivitamin Primer Serum)

 👉🏼 Gorgeous Juice with Sunnah Foods

 👉 Limited Edition Fairytales Pashmina



Cukup seronok mengenali Cik Joy dan En Radz di majis makan malam di Fullhouse Signature Cafe, Sunway Pyramid malam tu. Mereka berdua sangat mesra, dan baik. Selfie punyalah beratus malam tu. Elok lah jumpa kami yang gila selfie juga. Mengenali dan dengar sendiri liku-liku perjalanan Cik Joy untuk berjaya cukup menginspirasikan kami malam tu! Bukan senang nak berjaya tau? Dan tak sangka sangat Cik Joy Revfa ni rupanya kakak kepada pasangan pengantin baru yang viral baru ni. Ala Zarif Sofia dan Sarah tu, yang pengantin lelaki nya sangat kacak dan pengantin perempuannya mempunyai wajah mirip Dato Siti Nurhaliza, Neelofa dan Fasha Sandha tu!





Terima kasih Cik Joy dan En Radz dari MERVE Cosmetic! Kami had fun malam tu. Tak sabar nak try produk-produk MERVE Cosmetic. Nanti saya share pengalaman okayh?


Manufactured by : 
MERVE Group Holdings Berhad ( 1167228 T )

 Distributed by : 
MERVE Skin Health Sdn Bhd ( 1173249 P )
 B-G-5 Vista Alam, Jalan Ikhtisas, 
Seksyen 14, 40000 Shah Alam, 
Selangor, Malaysia 

 Hotline : 
 +601123650600 ‪
+60123738787‬

Facebook page :

Instagram : 

Email : 

Website : 




You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook